۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
تصمیم دولت برای واگذاری سهام

سهامداران سهام عدالت یک میلیون تومانی حدود ۲ میلیون تومان و سهامداران ۵۳۲ هزار تومانی در حدود یک میلیون و یکصد هزار تومان سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.

به گزارش صدای بورس ,سهامداران سهام عدالت یک میلیون تومانی حدود ۲ میلیون تومان و سهامداران ۵۳۲ هزار تومانی در حدود یک میلیون و یکصد هزار تومان سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.

مشاور رئیس سازمان بورس اظهار داشت: سهامداران سهام عدالت یک میلیون تومانی حدود ۲ میلیون تومان و سهامداران ۵۳۲ هزار تومانی در حدود یک میلیون و یکصد هزار تومان سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید:مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان به کجا رسید / حقوق مرداد چه شد!؟

به گزارش سانا پرس سهام عدالت از زمانی که وارد عرصه اقتصادی کشور شد تا هم اکنون اخبار مختلفی را پیرامون خود دیده است. یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که در ماه های گذشته مورد توجه قرار گرفته است به موضوع واگذاری سهام به جاماندگان مرتبط می‌شود.جاماندگان سهام عدالت که در سال های دهه ۸۰ نتوانستند سهام خود را دریافت کنند، این روزها منتظر تصمیم دولت برای واگذاری سهام هستند.پیمان حدادی، مشاور رئیس سازمان بورس با بیان اینکه پیش بینی می‌شود سود سهام عدالت دو برابر و به ۶۰ همت برسد، اظهار داشت: سهامداران سهام عدالت یک میلیون تومانی حدود ۲ میلیون تومان و سهامداران ۵۳۲ هزار تومانی در حدود یک میلیون و یکصد هزار تومان سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در ارتباط با زمان اجرایی شدن سود سهام عدالت تاکید کرد: اگر شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت همکاری لازم را انجام دهند، امکان دارد برنامه ریزی به نحوی انجام شود که واریز سهام عدالت طی ۲ مرحله، مثلا انتهای پاییز ۱۴۰۱ و انتهای زمستان ۱۴۰۱ پرداخت شود.

کد خبر 459332

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • کدام بازنشستگان هنوز حقوق نگرفته اند؟

    کدام بازنشستگان هنوز حقوق نگرفته اند؟

    گزارش‌ها حاکی از آن است که اختلالات بانکی، عامل عدم واریز حقوق برای بازنشستگانی بوده که در روزهای تعطیل باید حقوق برای آنها واریز می‌شد.

  • پرداخت مابه التفاوت حقوق بازنشستگان به مهر موکول شد

    پرداخت مابه التفاوت حقوق بازنشستگان به مهر موکول شد

    بازنشستگان تامین اجتماعی تا فردا حقوق شهریور ماه خود را به صورت کامل دریافت خواهند کرد. پرداخت مابه التفاوت از مهر آغاز می‌شود. کارمندان بازنشسته نیز از دیروز در حال دریافت حقوق بازنشستگی هستند.

  • ارزش سهام عدالت اعلام شد

    ارزش سهام عدالت اعلام شد

    ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومانی در ۲۰ اسفندماه سال ۱۳۹۹، ۱۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان قیمت داشت، در حالی که قیمت این سهام در ۱۶ تیرماه سال ۱۴۰۰ تا ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش یافته بود.

  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند

    جاماندگان سهام عدالت بخوانند

    وزیر اقتصاد در خصوص جاماندگان سهام عدالت گفت: به زودی تکلیف جاماندگان سهام عدالت مشخص می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =