۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کارمندان کالابرگ می‌گیرند

رئیس سازمان برنامه و بودجه از شروع بررسی افزایش مجدد حقوق‌ها در دولت خبر داد.

به گزارش صدای بورس رئیس سازمان برنامه و بودجه از شروع بررسی افزایش مجدد حقوق‌ها در دولت خبر داد. به گفته او در یک سناریو ممکن است حقوق‌ها برای هفت ماه افزایش یابد. در سناریو دیگر امکان دارد افزایش حقوق‌ کارمندان فقط نیمه دوم را در بر بگیرد. رئیس کمیسیون تلفیق بودجه هم خبر داد برای افزایش حقوق‌ کارمندان دو سناریو افزایش یک رقم ثابت یا کالابرگ مطرح شده است.

به نظر می‌رسد پس از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی حالا نوبت به افزایش حقوق کارمندان شاغل و بازنشسته دولت رسیده باشد. رئیس کمیسیون تلفیق بودجه هم خبر داده برای افزایش حقوق ها دو سناریو افزایش یک رقم ثابت یا کالا برگ مطرح شده است.

به گزارش وقایع روز، بیست و سوم مرداد اعلام شد: سازمان‌های امور اداری و استخدامی و برنامه و بودجه در پیشنهادی مشترک، افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری را جهت بررسی و اتخاذ تصمیم به دولت ارایه کرده اند. در توجیه این پیشنهاد گفته شد:هدف بهبود و کمک به معیشت کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری و ارتقای قدرت خرید آنها است و قرار است مجددا حقوق افراد مشمول، افزایش یابد.

کد خبر 459272

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بازنشسته کشوری IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    2 0
    کالابرگ رو برا خودتون بردارید حقوق حقه ما بازنشستگان رو نقدی بدین که هزارتا بدبختی داریم
  • مجید مهرابی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    1 0
    سلام آیا کالا برگ روی افزایش حقوق تاثیر دارد
  • مجید مهرابی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    1 0
    کالا برگ را چگونه در فیش حقوقی منظور میکنید وقتی حقوق 6 میلیون تومان باشد وشما بخواهید کالا برگ بدهید و من بخواهم اجناس دیگری بخرم یا شما بخواهیدسال 1402 حقوق ها را 25 درصد افزایش دهید حقوق من ثابت می‌ماند فقط کالابرگ اضافه می‌شود تو را با روحیه ما بازی نکنید یا حقوق ها را به صورت پول اضافه کنید مانند تامین اجتماعی یا قیدش را بزنید شما بین ما و تامین اجتماعی مساوات را برقرار کنید تا متوجه بشیم حقوقمان اضافه شده نه کالا برگمان ( کالا برگ زمانی به کار میاید که همه اقشار جامعه از آن آگاهی داشته باشند تو را به حضرت عباس قسمتان میدهم از فکر کالابرگ برای افزایش حقوق ها صرف نظر کنید
  • بازنشسته کشوری IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    1 0
    کالابرگ رو برا خودتون نگه دارین حق و حقوق ما رو نقدی بدین که هزار بدبختی داریم
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    2 0
    این برنامه کالا برگو جمع کنین لطفا هر جا کم میارین میرین سراغ کالا برگ پولو دست خودمون بدین خودمون بلدیم کجا خرج کنیم کار اضافی برا ما و رانت برا بقیه درست نکنین خدایی کمی انصاف داشته باشیم
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    1 0
    کالابرگ و سر قبر پدرتون ببریم با این مشکلات صاحب خانه کالا برگ می گیره