هایما اس۵ و اس۷ با قیمت قبلی تحویل مشتریان می‌شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: همان‌گونه که قبلا نیز اعلام کرده‌ایم این شرکت در راستای ایفای تعهدات خود و تامین نظر مشتریان، خودروهای هایما اس۵ و اس۷ را با قیمت زمان ثبت‌نام به مشتریان دارای حواله تحویل خواهد داد.

به گزارش صدای بورس، مهدی خطیبی با بیان این‌که مشتریان و حواله داران به هیچ وجه نباید تحت تاثیر شایعات و فضاسازی‌ها قرار گیرند، تصریح کرد: آنچه برای گروه صنعتی ایران خودرو حائز اهمیت است تامین نظر مشتریان و مصرف کنندگان واقعی است و در این مسیر تمام تلاش ما بر این است تا از هر گونه نارضایتی آنان جلوگیری شود.

خطیبی با اشاره به جریان سازی و شبهه افکنی شبکه‌های دلالی در سطح بازار خودرو تصریح کرد: گروه صنعتی ایران خودرو در چارچوب آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو در تلاش است تا تعهدات خود را ایفا کند اما به منظور جلب رضایت حواله‌داران هایما و رفع نگرانی آنان، قیمت جدید محصولات در حواله‌های پیش فروش اعمال نخواهد شد و مابه‌التفاوت نیز براساس قیمت‌های قبل از مشتریان دریافت خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که قیمت‌گذاری محصولات این شرکت مطابق ضوابط ابلاغی خواهد بود، تصریح کرد: قیمت محصولات هایما در تمامی فروش‌ها به جز حواله‌داران براساس مبالغ جدید مصوب محاسبه خواهد شد.

کد خبر 459111

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =