۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
جزئیات بازگشایی نماد پرسپولیس

میثم فدایی مدیرعامل شرکت فرابورس جزئیات بازگشایی نماد پرسپولیس را تشریح کرد و گفت: در حال تطبیق افشائیات هستیم و اگر مشکلی وجود نداشته باشد، نماد پرسپولیس نیز گشایش خواهد یافت.

به گزارش صدای بورس، میثم فدایی به بیان جزئیات بازگشایی نماد پرسپولیس پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه سال مالی پرسپولیس منتهی به ۳۱ خردادماه هر سال است و ناشران موظف هستند ۶۰ روز پس از پایان سال مالی، صورت‌های مالی حسابرسی نشده خودشان را ارائه کنند، مجبور شدیم در باشگاه پرسپولیس صورت‌های مالی حسابرسی نشده را اخذ کنیم.

وی افزود: سال مالی استقلال منتهی به ۳۱ تیرماه است که در گشایش استقلال موعد قانونی برای انتشار صورت مالی سالانه حسابرسی نشده وجود نداشت و همین موضوع، علت اختلاف موارد افشا بین دو باشگاه بود.

جزئیات بازگشایی نماد پرسپولیس

مدیرعامل شرکت فرابورس ایران در پاسخ به این سوال که «نماد پرسپولیس چه زمانی بازگشایی خواهد شد؟»، گفت: صورت‌های مالی حسابرسی شده پرسپولیس را دریافت کردیم و تاییدیه حسابرس مبنی بر رویه شناسایی درآمد افشا شده است. در حال حاضر، در حال تطبیق افشائیات و قرارداد بازیکنان هستیم و اگر مشکلی در خصوص افشا وجود نداشته باشد، نماد گشایش خواهد یافت.

پذیره نویسی سهام دو باشگاه پرطرفدار پایتخت در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید و نماد باشگاه استقلال، روز چهارشنبه هفته گذشته (۲ شهریور) بازگشایی شد.

به گزارش نبض بورس، با این حال، نماد پرسپولیس همچنان بازگشایی نشده است و شرکت کنندگان در پذیره نویسی پرسپولیس، منتظر بازگشایی سهام این باشگاه هستند.

کد خبر 458388

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • توضیحات سرخابی‌ها به فرابورس درباره قراردادها

    توضیحات سرخابی‌ها به فرابورس درباره قراردادها

    دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در خصوص قراردادهای بازیکنان و کادر فنی این دوباشگاه در مجموع به ارزشی بیش از ۵۶۰ میلیارد تومانی، طی نامه‌ای به فرابورس توضیح دادند.

  • حذف رانت و امضای طلایی به کمک بورس کالا

    وزیر صمت خبر داد:

    حذف رانت و امضای طلایی به کمک بورس کالا

    وزیر صنعت، معدن و تجارت از اجرای روش‌هایی برای ساماندهی بازار فولاد کشور خبر داد و گفت: مشکلات زیادی در بازار فولاد کشور وجود داشت که سال‌ها انباشته شده بود که با تدابیر هوشمندانه در راستای حل و فصل آنها گام‌هایی برداشته شده است؛ یکی از این روش‌ها عرضه تلفیقی فولاد در بورس کالا است که موجب‌ حذف رانت و فساد و امضای طلایی در این بازار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =