عزم ملی برای افزایش صادرات محصولات شوینده

بر اساس مکاتبات و رایزنی‌های صورت پذیرفته توسط شرکت مدیریت صنعت شوینده با وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دوایر مختلف دولتی و بخش خصوصی در جهت یافتن راهبردهایی برای فروش محصولات شرکت‌های تابعه در کشورهای هدف صادراتی و بازارهای خارجی با مساعدت وزارت امورخارجه، هلدینگ بیدسیم که به واسطۀ شرکت‌های زیرمجموعه دارای سهم بیش از ۱۳ درصدی از بازار داخل است، به کلیه نمایندگی‌های کشورمان در خارج از کشور معرفی شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر مالک شرکت‌های بزرگ تولیدی همچون پاکسان، گلتاش، ساینا و مروارید هامون است و سبد متنوع و کاملی از محصولات شوینده و بهداشتی (انواع پودرهای شست و شوی البسه، صابون، شامپو، خمیردندان، مایعات ظرفشویی و دستشویی و...) را با برندهایی نظیر سپید، برف، گلنار، سیو، عروس، شبنم، پونه، نسیم، گلی و... به بازارهای داخلی عرضه می‌کند.

در شرایط کنونی که به علت افزایش قیمت مواد اولیه در داخل و منطقی‌ نشدن نرخ فروش محصولات، فروش داخلی با مشکلاتی روبه‌رو شده است، حفظ بیش از ۲۰۰۰ نفر نیروی کار فعال در این مجموعه‌ها که اولویت اصلی هلدینگ است، وابسته به صادرات مستقیم محصولات است که با درک این مهم، مدیریت بیدسیم مصمم به استمرار پیگیری برای جهش صادرات، کاهش واردات، کاهش بهای تمام‌شده و جهش در ارائۀ کیفیت محصولات و خدمات تولید، ارزش آفرینی و سودآوری برای شرکت‌های تابعه است.

این شرکت از تمامی مرتبطان، صادرکنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان برای تسهیل صادرات به کشورهای همسایه و اعضای پیمان شانگهای دعوت کرده تا با استفاده از این ظرفیت‌ها و ظرفیت نوآوری و شرکت‌های دانش‌بنیان به تحول این صنعت کمک کند؛ علاوه بر این، بیدسیم برای مشارکت با طرف‌های خارجی جهت ایجاد واحدهای بسته‌بندی و بازترکیب محصول (Blending) نیز اعلام آمادگی کرده است.

کد خبر 457831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =