فروش موفق نخستین خودروی لوکس در بورس کالا

دقایقی قبل ۸۵ دستگاه خودروی فیدیلیتی در بورس کالا به فروش رفت که حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار معامله شده است.

به گزارش صدای بورس، دقایقی قبل ۸۵ دستگاه خودروی فیدیلیتی ۵ نفره مشکی گروه بهمن برای نخستین بار در بازار فیزیکی بورس کالا به قیمت پایه ۷۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از طرف کارگزاری آپادانا بر روی میز فروش بورس کالا رفت که در بالاترین قیمت به رقم ۹۶۲ میلیون تومان و در پایین‌ترین رقم نیز تا مبلغ ۹۶۰ میلیون تومان رقابت و معامله شد.

همچنین تا لحظه انتشار این خبر تعداد ۱۲۵ دستگاه دیگنیتی سفید ۷ نفره در این بازار معامله شده که در بالاترین رقم به مبلغ یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و در پایین‌ترین رقم نیز با مبلغ یک میلیارد و ۳۳ میلیون تومان معامله شده است.

در این زمینه حیدری مدیر عرضه کالایی کارگزاری آپادانا با بیان اینکه رقابت در رینگ معاملات خودروی بورس کالا ادامه دارد، گفت: تا این لحظه ۹۰ دستگاه فیدیلیتی ۷ نفره سفید نیز معامله شده که رقابت در این معاملات بین ۹۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۹۹۷ میلیون تومان بوده است.


بیشتر بخوانید: جزییات طرح مجلس در مورد عرضه خودرو در بورس


وی افزود: هم اکنون سه ردیف عرضه خودروی فیدیلیتی ۵ نفره سفید در رینگ عرضه خودروی بورس کالا در حال رقابت است که شامل ۸۵ دستگاه فیدیلیتی مشکی و ۱۲۵ دستگاه دیگنیتی مشکی می‌شود.

به گزارش مهر ، حیدری در خاتمه گفت: عرضه موفق خودرو در بورس کالا نشان داد که با رفتار منطقی بازار علاوه بر انتفاع خودروساز، مردم نیز می‌توانند از این بازار نفع ببرند. به طوری که مطابق با معاملات صورت گرفته تا این لحظه همه خودروهای معامله شده بین ۱۰ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار معامله شده‌اند و در عین حال نسبت به قیمت کارخانه نیز حدود ۲۰ درصد به نفع خودروساز تمام شده است.

کد خبر 457603

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بازار مسکن از تب و تاب افتاد

    بازار مسکن از تب و تاب افتاد

    مشاوران املاک شهر تهران از کاهش هیجانات بازار مسکن در مردادماه خبر می‌دهند. پس از یک دوره التهاب در چهار ماهه ابتدای سال جاری به نظر می‌رسد بازار ملک به ثبات نسبی رسیده و اطلاعات غیرسمی نشان می‌دهد سرعت رشد قیمت نسبت به ماه گذشته نصف شده است.

  • قیمت خودروهای ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد

    قیمت خودروهای ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد

    قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودروهای ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  •  نوبت سوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو اعلام شد

    نوبت سوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو اعلام شد

    سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: حذف تدریجی قرعه‌کشی خودرو که یکی از سیاست‌های وزارتخانه و مورد تاکید وزیر صمت است، به‌تدریج در حال انجام است و تاکنون ۱۱ خودرو از شمول قرعه‌کشی خارج شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =