کودک از چه سنی باید معلم خصوصی بگیرد؟

در این گزارش به این موضوع پرداخته شده است که کودک از چه سنی باید تعلیم خصوصی را شروع کند و آیا معلم خصوصی گرفتن برای همه فرزندان ضروری است؟

صدای بورس - مهراز حبیبی ؛ دیدن بچه‌هایی که بعد از مدرسه برای داشتن معلم خصوصی تلاش می‌کنند و آموزش از طرف او را دنبال می‌کنند، چیز جدیدی نیست. حتی برخی از افراد، معلم خصوصی را استخدام می‌کنند تا به خانه بیاید و به فرزندانشان آموزش دهد، این هم جدید نیست.

زمانی وجود داشت که کلاس‌های خصوصی فقط برای بچه‌هایی برگزار می‌شد که در تمرکز مشکل داشته و نیاز به کمک بیشتری داشتند. یا برای کسانی که برای امتحانی بسیار رقابتی آماده می‌شدند و هیچ راهی برای عقب نشینی نداشتند بنابراین به معلم خصوصی برای آموزش و تمرین بیشتر نیاز داشتند. اما امروزه به جایی رسیده‌ایم که دیدن یک کودک بدون رفتن به کلاس‌های خصوصی، عجیب به نظر خواهد رسید.

اگر پدر و مادر هستید، با وجود تمام گرایش‌های تعلیمی، آیا فکر می‌کنید باید مانند بقیه آنها را دنبال کنید و برای داشتن معلم خصوصی برای فرزندانتان تلاش کنید؟ یا شاید تصور می‌کنید این فقط یک سرمایه گذاری اضافی از زمان، پول و تلاش است که ممکن است به نفع فرزند شما نباشد؟ نکته دیگری که جای تامل دارد این است که آیا باید فرزندانمان را ، از زمان دبستان با معلم خصوصی آموزش دهیم یانه؟ باید بدانید که جواب این سوالات، خیلی آسان نیست.

فرزند شما چند ساله است؟

اول از همه، آنچه مهم است سن فرزند شما است. بسیاری از والدین حتی برای کودک سه ساله خود تدریس خصوصی را ترجیح می‌دهند. خب، حتی اگر زندگی یک مسابقه است و می‌خواهید فرزندتان بهترین باشد، باید در نظر داشته باشید که سن پایین او مستلزم این است که بیشتر روی نحوه شکل‌گیری کودکتان به‌عنوان یک فرد تمرکز کنید و نه کارنامه آینده او. سوق دادن بیش از حد فرزندتان به سمت تحصیلات، می‌تواند باعث عدم تعادل در رشد، اعتماد به نفس و رشد کلی او شود.

اگرچه آموزش زودهنگام به بچه‌ها برای تقویت ذهن و مهارت‌هایشان عالی است، اما باید بدانید که آیا شما به‌عنوان والدین یا سایر افراد (اگر خانواده بزرگ‌تری دارید)، برای یادگیری اولیه مورد نیاز یک فرد کافی نیستید؟ استخدام یک معلم خصوصی برای فرزند سه - چهار ساله ممکن است باعث شود آکادمیک برای آنها بسیار جدی باشد و فرزند شما ممکن است زود فرسوده شود. از سوی دیگر، مطالعه با یک خواهر یا برادر بزرگتر ممکن است باعث رشد و ایجاد لحظات لذت بخش ، برای هر دو کودک باشد.

آیا آنها بیش از حد وابسته خواهند شد؟

آیا یک برنامه تدریس خصوصی فشرده برای یک نوجوان بعد از مدرسه موثر است؟ مهم است که تشخیص دهید آیا فرزند شما واقعاً به این کمک اضافی نیاز دارد یا خیر، زیرا ممکن است یک روز مملو از وقت گذراندن در مدرسه و تدریس خصوصی ، او را برای تحصیل در مقاطع بالاتر به دیگران وابسته کند و ممکن است نتواند به تنهایی از پس تحصیلاتش برآید، به ویژه در سطوح بالاتر. با این حال، اگر فرزند شما خودش علاقه‌مند است که به کلاس‌های آموزشی بپیوندد و فکر می‌کنید که برای او مفید است، هیچ ضرری وجود ندارد.

وقتی شک دارید، همیشه می‌توانید با فرزندتان صحبت کنید و او همچنین می‌تواند چند روز در کلاس‌های آزمایشی شرکت کند تا بفهمد چه چیزی برای او بهتر است.

کد خبر 457568

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =