یک بانکدار باید از اخبار اقتصادی روز آگاه باشد

همایش سراسری رؤسا و معاونین شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با محوریت بررسی عملکرد شعب در سال جاری و تبیین سیاست ها و اولویت های بانک با حضور مدیر استان برگزار شد.

به گزارش صدای بورس، همایش سراسری رؤسا و معاونین شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با محوریت بررسی عملکرد شعب در سال جاری و تبیین سیاست‌ها و اولویت های بانک با حضور مدیر استان برگزار شد.

سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استانهای یاد شده در ابتدای جلسه از همکاران خواست به عنوان یک بانکدار و چهره اقتصادی در حوزه فعالیت کاری خود، نسبت به رصد اخبار اقتصادی به صورت روزانه حساس بوده و از این اطلاعات در جهت توسعه منافع بانک بهره برداری کنند.

سلیم بهرامی نظارت دقیق بر رفتار و اعمال همکاران در انجام امور محوله را از رئوس اولیه فعالیت یک مجموعه مالی بیان کرد و گفت: باید تمامی موضوعات کاری توسط رؤسا کنترل و بررسی شود تا تمامی خدمات و سرویس‌ها به صورت کامل ارائه شود.

مدیر شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان در ادامه افزود؛ بازاریابی در خارج از سرویس اداری از مسائلی است که باید در دستور کار تمامی پرسنل قرار گیرد و با برنامه ریزی صحیح و شناخت مشتریان بالقوه و بالفعل ضمن مراجعه حضوری به محل فعالیت آنان نسبت به معرفی خدمات بانک و سرویس های متنوع بانکداری مدرن اقدام کند.

کد خبر 457368

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • فراخوان ششمین دوره سوگواره عکاسی "محرم ایران زمین" در قاب تصویر

    فراخوان ششمین دوره سوگواره عکاسی "محرم ایران زمین" در قاب تصویر

    همزمان با فرارسیدن ماه محرم الحرام بانک ایران زمین برای ششمین سال اقدام به برگزاری سوگواره فرهنگی و هنری تحت عنوان «محرم ایران زمین» در قاب تصویر با موضوع آیین محرم کرده است.

  • سهم بیش از ۸۹ درصدی شرکت‌های داخلی از بودجه خرید فولاد مبارکه

    در راستای حمایت حداکثری از صنایع کوچک و سازندگان داخلی صورت گرفته است؛

    سهم بیش از ۸۹ درصدی شرکت‌های داخلی از بودجه خرید فولاد مبارکه

    در حال حاضر حدود ۳ هزار تأمین‌کننده کالا و خدمات در زنجیره تأمین فولاد مبارکه فعال هستند و محصولات تولیدی این مجموعه بزرگ صنعتی به‌صورت مستقیم ۱۰۰۰ کارخانه و کارگاه و به‌صورت غیرمستقیم بالغ‌بر ۳۰۰۰ کارخانه و کارگاه را تغذیه می‌کند. این در حالی است که در راستای سیاست‌های مدیریت ارشد سازمان، طی سال‌های متمادی نسبت به حمایت حداکثری از صنایع کوچک، سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان، تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ قطعه یدکی و یا تجهیز برای اولین بار توسط شرکت‌های توانمند داخلی یا دانش‌بنیان بومی‌سازی و ساخت داخل شده است.

  • انتشار ۲۰ هزار میلیارد ریال اوراق اجاره سهام شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر

    انتشار ۲۰ هزار میلیارد ریال اوراق اجاره سهام شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر

    ​​​​​​​معاون تامین مالی شرکت تأمین سرمایه دماوند درباره جزئیات انتشار اوراق اجاره شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر (بانی) گفت: اوراق اجاره مبتنی بر سهام شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر (سهامی عام) به مبلغ ۲۰،۰۰۰ میلیارد ریال با نرخ ۱۸ درصد سالیانه با مواعد پرداخت سود هر سه ماه یکبار و با عمر اوراق ۴ سال از ۱۸ مرداد ماه تا ۲۲ مرداد ماه سال ۱۴۰۱ به مدت ۳ روز کاری منتشر خواهد شد.

  • بانک ایران زمین پیشرو در عرصه بانکداری دیجیتال

    بانک ایران زمین پیشرو در عرصه بانکداری دیجیتال

    توانایی و امکانات بانک ایران زمین در فناوری اطلاعات مثال‌زدنی و در خور تقدیر است. از جمله اقدامات و خدمات انجام شده به مشتریان که در ساختمان هلدینگ فناوری اطلاعات این بانک در ارائه تعریف جدید بانکداری دیجیتال، شخصی سازی سرویس در بانکداری است و این مشتریان هستند که سرویس‌ها را تعریف می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =