گزارش عملکرد تیر ماه  بانک سینا 

بانک سینا  در تیر ماه  توانسته مبلغ ۵,۱۵۰,۲۵۳ میلیون ریال درآمد تسهیلات اعطایی  داشته باشد که تقریبا مشابه خردادماه است. بانک سینا در خرداد ماه نیز مبلغ ۵,۰۲۵,۴۹۴ میلیون ریال درآمد

به گزارش صدای بورس،تسهیلات اعطایی داشت که عمده آن از تسهیلات مرابحه بوده است.

بانک سینا در تیرماه مبلغ ۳۰۷,۶۳۶ میلیون ریال درآمد سپرده گذاری داشته و همچنین از اوراق بدهی مبلغ ۳۶۰,۸۷۹ میلیون ریال درآمد کسب کرده است.
مجموع درآمد تسهیلات اعطایی ، سپرده گذاری و اوراق بدهی بانک طی تیرماه بالغ بر ۵،۸۱۸،۷۶۸ میلیون ریال شده است.
هزینه سود سپرده بانک در تیر ماه مبلغ ۳,۹۱۸,۷۲۳ میلیون ریال شده است و بدین ترتیب تراز عملیات بانکداری در این ماه مثبت و با رشد همراه شده است.
این یکی از ویژگی های خوب بانک سیناست که علاوه بر درآمد قابل توجه از کارمزد و سرمایه گذاری ، از عملیات بانکداری نیز درآمد خوب و روبه رشدی شناسایی می کند.
بانک سینا در تیر ماه مبلغ ۷۱۴,۲۰۳ میلیون ریال از کارمزد ، درآمد کسب کرده است و مبلغ ۹۸,۳۴۲ میلیون ریال هزینه کارمزد پرداخت کرده است و بدین ترتیب خالص درآمد کارمزد بانک سینا در تیرماه مبلغ ۶۱۵،۸۶۱ میلیون ریال شده است.
بانک سینا جزو بانک هایی است که درآمد کارمزد خوبی شناسایی می کند.
این بانک که گزارش سالانه پر سودی را ارایه داده است، مجوز از بانک مرکزی برای برگزاری مجمع گرفت ولی بدلیل به حد نصاب نرسیدن سهامداران، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت لغو شد.
بانک سینا در سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۱۴۰۰ مبلغ ۲۸۷ ریال سود برای هر سهم محقق کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵۰ درصدی داشته است.
خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری بانک سینا در گزارش سال ۱۴۰۰ با رشد ۷۰ درصدی و خالص درآمد کارمزد رشد ۵۵ درصدی داشته است.
در سال جاری نیز بانک سینا خوش درخشیده و در گزارش سه ماهه منتهی به پایان خردادماه ۱۴۰۱ با رشد ۱۵ درصدی سود نسبت به مدت مشابه همراه شده و برای هر سهم مبلغ ۷۱ ریال سود شناسایی کرده است.
این بانک در گزارش سه ماهه حسابرسی نشده مبلغ ۵,۴۳۴,۳۰۶ میلیون ریال خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری شناسایی کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش داشته است.
همچنین خالص درآمد کارمزد بانک سینا بالغ بر ۱,۲۵۸,۷۳۸ میلیون ریال شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰درصد بیشتر شده است.
خالص سود سرمایه گذاری های بانک سینا نیز طی دوره ۳ ماهه سال جاری مبلغ ۵۰۱,۹۷۴ میلیون ریال شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشته است اما خالص سود مبادلات و معاملات ارزی بانک در سه ماه نخست سال ۵۹ درصد کمتر از مدت مشابه سال قبل شده است
به این ترتیب بانک سینا طی ۳ ماه نخست سال توانست به مبلغ ۷,۲۰۲,۳۰۷ میلیون ریال درآمد عملیاتی برسد که ۲۰ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است.
سود خالص بانک مبلغ ۱,۸۱۰,۶۶۷ میلیون ریال ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد رشد را نشان می دهد .

کد خبر 457335

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =