انتظار افزایش سود از بوعلی در فصل دوم

تداوم عملکرد خوب بوعلی در پایان کوارتر دوم انتظار افزایش سود را بالا می برد، گزارش اطلاعات و عملکرد فروش منتهی به تیرماه ۱۴۰۱ این شرکت را در این مطلب بخوانید.

به گزارش صدای بورس، فروش ۴۶.۷۵۶ میلیارد ریالی پتروشیمی بوعلی سینا در تیرماه ثبت شد.

براساس این گزارش، بوعلی ۳ ماه نخست سال جاری را با سود ۵.۹۲۲ ریال به پایان رساند. این مقدار در مدت مشابه سال گذشته فقط ۲.۶۲۱ ریال گزارش شده بود.

بوعلی در تیر ماه نیز عملکرد جالبی داشت و فروش ۴۶.۷۵۶ میلیارد ریالی را در گزارش خود ثبت کرده است. این مقدار ۸ درصد بیشتر از درآمد ماه گذشته و ۱۴۶ درصد بالاتر از فروش تیر ماه سال ۹۹ بوده.

کل درآمد سال گذشته ۲۶۳.۶۰۲ میلیارد ریال گزارش شده است. بنابراین بوعلی در دوره چهار ماهه از سال ۱۴۰۱ موفق شده ۵۸ درصد از بودجه سال گذشته را پوشش دهد.

ریفریمیت و برش سنگین بیشترین وزن سبد فروش این شرکت پتروشیمی را تشکیل می‌دهد. نرخ ریفرمیت در تیر ماه با رشد خوب ۱۷ درصدی نسبت به ماه گذشته ۲۴۰ میلیون ریال به ازای هر تن و نرخ فروش برش سنگین با کاهش ۱۷ درصدی ۲۷۵ میلیون ریال برآورد شده است.

برای پیش‌بینی سود ۳ ماهه دوم اندکی زود است اما با توجه به موارد مطروحه و با در نظر گرفتن تداوم عملکرد خوب شرکت انتظار می‌رود بوعلی در پایان کوارتر دوم از سود نسبتا خوبی به نسبت ۳ ماهه نخست سال جاری برخوردار باشد.

انتظار افزایش سود از بوعلی در کوارتر دوم

منبع: کارگزاری بورس بیمه ایران

کد خبر 457113

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =