۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
گرانی بنزین؛ شایعه یا واقعیت؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره افزایش قیمت گازوئیل و ‌بنزین توضیح داد.

به گزارش صدای بورس عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره افزایش قیمت گازوئیل و ‌بنزین گفت: این شایعه را بارها دولت و مجموعه وزارت نفت ‌تکذیب کرده‌اند و قطعا هیچگونه افزایش نرخ بنزین، نفت و گازوئیل ‌در دستور کار ‌قرار ندارد.

هادی بیگی‌نژاد در حاشیه بازدید از رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران با حضور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شایعات افزایش قیمت گازوئیل و ‌بنزین ‌صحت دارد، اظهار داشت:‌ این شایعه را بارها دولت و مجموعه وزارت نفت ‌تکذیب کرده‌اند و قطعا هیچگونه افزایش نرخ بنزین، نفت و گازوئیل ‌در دستور کار ‌قرار ندارد.

به گزارش تسنیم، وی این شایعات را توطئه دشمنان برای سلب آسایش مردم ایران دانست و افزود: شایعه افزایش قیمت بنزین، موضوعی است که فقط در دولت سیزدهم بارها مطرح شده است. با علم به اینکه بنزین یک کالای استراتژیک و مهم برای جامعه است، هر بار عده‌ای با هدف برانگیختن باور مخاطبان و همچنین تشویش اذهان و روحیه اجتماع، اخبار کذبی در مورد افزایش قیمت بنزین مطرح می‌کنند؛ در حالی که نه در دولت و نه در مجلس شورای اسلامی هیچ طرحی در خصوص افزایش قیمت سوخت در دست بررسی نیست. حتی بارها مقامات کشور اعلام کرده‌اند که قیمت بنزین در سال جاری یعنی سال ۱۴۰۱تغییری نخواهد داشت.

کد خبر 456299

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • نفت برنت با رشد همراه شد

    نفت برنت با رشد همراه شد

    بررسی تحلیل تکنیکال نفت برنت در هفته گذشته را دراین مطلب دنبال کنید.

  • عرضه روغن موتور به بازار قطره چکانی شد

    عرضه روغن موتور به بازار قطره چکانی شد

    رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران اعلام کرد: عرضه قطره چکانی روغن موتور توسط کارخانجات در بازار باعث شده تا قیمت ها حدود ۳۵ درصد افزایش پیدا کنند.

  • هشدار برای مصرف بنزین

    هشدار برای مصرف بنزین

    درحالی که مصرف و تولید بنزین کشور سربه‌سر شده و در برخی روزهای تابستان، مصرف از تولید پیشی می‌گیرد، احتمال بازشدن دوباره پرونده واردات بنزین واقعیتی است که مسئولان امر نیز نسبت به آن هشدار می‌دهند.

  • افزایش قیمت‌ها برای مردم رنج آور شده است

    افزایش قیمت‌ها برای مردم رنج آور شده است

    افزایش قیمت‌ها مخصوصاً در بخش خوراکی موجب رنج مردم شده است. دولت هر چه سریع‌تر تدبیر کند.

  •  توصیه کارشناسی به دولت/ تصمیم عجولانه ممنوع!

    توصیه کارشناسی به دولت/ تصمیم عجولانه ممنوع!

    طرح بازتوزیع بنزین به افراد به جای خودرو و نتایج اجرای پایلوت آن روی میز رئیس جمهوری است و بنابر تأکید وزیر اقتصاد، حتی اگر این طرح در دستور کار قرار گیرد نیز، امسال افزایش قیمت بنزین نخواهیم داشت.

  • قیمت خودروهای ایران خودرو/ جدول

    قیمت خودروهای ایران خودرو/ جدول

    قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودروهای ایران خودرو امروز یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • احتمال واردات بنزین چقدر است؟

    احتمال واردات بنزین چقدر است؟

    عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: یکی از راه‌های تامین بنزین واردات است، یعنی اگر نتوانیم با سیاست‌های سهمیه‌بندی، تشویق مردم، استفاده از وسایل نقلیه عمومی و شیوه‌های مرسوم مصرف را کنترل کنیم حتما باید به واردات اقدام کنیم که البته این احتمال کم است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =