برگزاری مجمع عمومی بانک شهر با رضایتمندی سهامداران از عملکرد تیم مدیریتی جدید

مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ بانک شهر طی مراسمی با حضور حداکثری سهامداران حقیقی و حقوقی؛ مجوز بانک مرکزی و رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش صدای بورس، در این مراسم که با حضور بیش از ۶۰ درصدی سهامداران حاضر در جلسه و دیگر سهامداران به صورت زنده از طریق وب سایت بانک به نشانی: shahr-bank.ir برگزار شد؛ ضمن رضایتمندی سهامداران حقیقی و حقوقی حاضر در جلسه از عملکرد تیم مدیریتی جدید بانک شهر، صورت های مالی این بانک مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ با نظر به گزارش حسابرس، نظر اکثریت سهامداران و حضور نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار به تصویب رسید.


دکتر سید محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر نیز در این جلسه با اشاره به عملکرد روبه رشد این بانک در بیشتر حوزه های بانکی، گفت: قطعا از هیچ تلاشی برای تامین رضایتمندی و منافع سهامداران، به خصوص سهامداران خرد دریغ نخواهیم کرد.
دکتر احمدی افزود: شعب بانک شهر با یک برنامه ریزی منظم و در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی به خصوص در پرداخت سود سپرده توانسته اند در جذب انواع سپرده طی ۲ سال اخیر رشدی چشمگیر داشته باشند؛ به طوری که در پایان سال ۱۴۰۰ نسبت سپرده های بانک شهر به کل سپرده های بانک های خصوصی درصد قابل توجهی بوده است.
وی به افزایش بیش از ۶۶ درصدی درآمدهای بانک شهر در سال گذشته اشاره کرد، گفت: این بانک هم اکنون در حوزه درآمدهای کارمزدی نیز عملکرد خیره کننده ای دارد. همچنین باید اعلام کنم که در حوزه ارزی نیز بانک شهر به عنوان یکی از بانک های برتر کشور درمیان بانک های دولتی و خصوصی بوده و توانسته با بهره بردای از ظرفیت های این حوزه ضمن کمک به واحدهای تولیدی به افزایش درآمدهای بانک نیز کمک کند.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به راه اندازی صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات از سوی این بانک با سرمایه ۷ هزار میلیارد تومانی، تصریح کرد: این صندوق می تواند ضمن تسهیل در واگذاری املاک ، نقدینگی بانک را بالا برده و مسیر پیشرفت بانک شهر را در سال جاری هموار کند.
دکتر احمدی با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که بانک شهر به عنوان اولین بانک در کشور توانسته مجوز صندوق اختصاصی بازارگردانی را اخذ کند، افزود: این مهم انشاالله تا ۳ ماه آینده عملیاتی می شود.
وی در ادامه از "طراحی و توسعه محصولات و خدمات نوین و الکترونیکی بانکی"، "افزایش سهم بازار تعهدات"، "ارتقای سرمایه بانک در راستای افزایش عملیات بانکداری مبتنی بر نسبت های سرمایه گذاری" و ... خبر داد و تاکید کرد: شهرداری های کلان شهرها به عنوان سهامداران کلان، ملزم به کمک به افزایش سرمایه بانک شهر شده اند.
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه از دغدغه سهامداران به خصوص سهامداران خرد در تمامی حوزه ها و موضوع افزایش سرمایه بانک آگاهی کامل دارم، عنوان کرد: اقدامات اساسی در خصوص افزایش سرمایه بانک شهر در حال انجام است، قطعا در آینده نزدیک با کاهش زیان انباشته بانک، واگذاری املاک و ... شاهد رشد سهام بانک خواهیم بود.
ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و رئیس این مجمع نیز با قدردانی از زحمات مدیرعامل و کارکنان بانک شهر،گفت: امروز می توان به رویکرد جدید مدیران بانک شهر در حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای، توجه به رعایت کامل ضوابط و مقررات بانک مرکزی و همچنین تلاش برای بهبود جایگاه این بانک در شبکه بانکی اذعان داشت.
فلاح تاکید کرد: گزارش های منتشر شده از پیشرفت های بانک شهر ، اصلاح ساختار مالی و به تبع آن برگزاری مجمع بانک در تاریخ مشخص، حاکی از عزم جدی تیم مدیریتی جدید برای پاسداری از منافع سهامداران و خدمات رسانی شایسته به شهروندان است.
این گزارش می افزاید، همچنین با موافقت اکثریت صاحبان سهام حاضر در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه بانک شهر، روزنامه های "همشهری" و "دنیای اقتصاد" به عنوان روزنامه های کثیرالانتشار برای درج آگهی های قانونی بانک انتخاب شدند.

از دیگر نکات قابل توجه این مجمع، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ سهامداران با حضور دکتر سید محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر بود که به مدت یک ساعت به طول انجامید.

کد خبر 456102

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • "کاما" مجبور به سرمایه‌گذاری خارج از اصفهان شد

    "کاما" مجبور به سرمایه‌گذاری خارج از اصفهان شد

    باما برای توسعه فعالیت مجبور است خارج از محدوده شهر اصفهان کار کند به همین دلیل در معادنی مثل کانی کربن، معدن ذغال سنگ اره گیجه و معدن صاحب دیوان سرمایه‌گذاری کرده است.

  • نخستین استارتاپی که وارد بازار سرمایه شد / « تپسی » در قاب آمار

    نخستین استارتاپی که وارد بازار سرمایه شد / « تپسی » در قاب آمار

    در سال ۱۳۹۴ زمانی که سه بنیانگذار اصلی تپسی با هدف راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید به ایران بازگشتند، با همراهی یک تیم ۱۰ نفره از برنامه‌نویسان زبده، محصولی را طراحی کردند که به دلیل قابلیت‌های کاربردی و پاسخگویی به نیازهای روزافزون مسافران، به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های حمل‌ونقل درون شهری تبدیل شد.

  • «گروه سرمایه‌گذاری مسکن» چقدر سود تقسیم کرد؟

    «گروه سرمایه‌گذاری مسکن» چقدر سود تقسیم کرد؟

     مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در جلسه مجمع عمومی سالیانه شرکت از رشد بیش از ۵۰ درصدی در سودآوری تلفیقی ناشی از عملیات اصلی (صنعت ساختمان) در شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با تحقق رقم ۱ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۹۵۵ میلیون ریال نسبت به سال گذشته و استمرار و توسعه روند سودآوری در مدت چهار سال پیاپی خبر داد.

  • مجمع «گروه سرمایه‌گذاری مسکن» ۴۵ ریال سود تقسیم کرد

    مجمع «گروه سرمایه‌گذاری مسکن» ۴۵ ریال سود تقسیم کرد

    مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در جلسه مجمع عمومی سالیانه شرکت از رشد بیش از ۵۰ درصدی در سودآوری تلفیقی ناشی از عملیات اصلی (صنعت ساختمان) در شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با تحقق رقم ۱ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۹۵۵ میلیون ریال نسبت به سال گذشته و استمرار و توسعه روند سودآوری در مدت چهار سال پیاپی خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =