۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
 دنا  ۴۰۹ میلیون تومان شد

بازار خودرو بیش از گذشته در رکود است. مردم خودروهای اقساطی را خریداری می‌کنند. اما در بازار خودرو به صورت نقدی بسیار کم خرید و فروش می‌شود.

به گزارش صدای بورس -قیمت خودرو صفر داخلی در روز پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۶ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۰۹ میلیون تومان رسید.

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۱ میلیون تومان معامله می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ به ۳۰۱ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۶۰ میلیون تومان پیش رفت.

اما تارا اتوماتیک نیز امروز با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر بازار بیش از گذشته در رکود است. مردم خودروهای اقساطی را خریداری می‌کنند. اما در بازار خودرو به صورت نقدی بسیار کم خرید و فروش می‌شود.

او توضیح داد: به نظر می‌رسد در روزهای آینده نیز این نوسانات و رکود بازار ادامه داشته باشد.


بیشتر بخوانید :قیمت خودروهای ایران خودرو/جدول


چندی پیش نیز، بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر قیمت خودرو در بازار کشور با نوسانات کمی همراه است. این نوسانات مانند ماه‌های گذشته نیست و تاثیر چندانی در وضعیت بازار ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، او افزود: این نوسانات تحت تاثیر مذاکرات هسته‌ای وین و واردات خودروست. البته عرضه خودروهای تکمیل‌شده خودروسازان به بازار نیز از افزایش قیمت جلوگیری کرده است. به نظر می‌رسد این روند در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد. اما لازم است به این نکته توجه کرد که بازار در وضعیت رکودی قرار دارد و برای تغییر وضعیت بازار باید منتظر اخبار واردات و مذاکرات وین بود.

جدیدترین قیمت پراید، تیبا، تارا، دنا و انواع پژو | دنا  ۴۰۹ میلیون تومان شد

کد خبر 455979

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ال ۹۰ پرقدرت  بازمی گردد

    ال ۹۰ پرقدرت بازمی گردد

    معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت از بازگشت خودرو ال ۹۰ با قوای محرکه جدید داخلی یا خارجی از سال آینده به خطوط تولید خبر داد.

  • تاکید رئیسی بر مبارزه با مافیای واردات

    تاکید رئیسی بر مبارزه با مافیای واردات

    ابراهیم رئیسی در جمع کارکنان هپکو گفت: وارداتی که موجب ایجاد مشکل برای تولید داخل شود ممنوع است.

  • بازار خودرو در انتظار وعده دولت

    بازار خودرو در انتظار وعده دولت

    اگرچه مسئولان وزارت صمت وعده تعیین تکلیف آیین نامه واردات تا پایان خرداد و انجام واردات تا شهریور 1401 را وعده داده اند اما هنوز خبری از تصویب آیین نامه در هیات دولت نیست.

  • پیرامون برگزاری مجمع گروه بهمن؛سهامداران از توسعه پرقدرت بهمن درسال ۱۴۰۱ حمایت کردند

    پیرامون برگزاری مجمع گروه بهمن؛سهامداران از توسعه پرقدرت بهمن درسال ۱۴۰۱ حمایت کردند

    مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت گروه بهمن برای سال مالی ۱۴۰۰  در تاریخ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ با حضور ۷۸.۵ درصد از سهامداران برگزار شد. پس از ارائه گزارش عملکرد سال مالی مذکور توسط هیات مدیره، تصویب صورت های مالی، سود سهام تقسیمی، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، پاداش و حق حضور اعضا هیات مدیره و کمیته های تخصصی شرکت و همچنین انتخاب اعضای حقوقی هیات مدیره شرکت در دستور کار مجمع قرار گرفت.

  • قیمت خودروهای سایپا امروز جمعه ۳۱ تیر

    قیمت خودروهای سایپا امروز جمعه ۳۱ تیر

    قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • قیمت خودروهای ایران خودرو امروز جمعه31 تیر

    قیمت خودروهای ایران خودرو امروز جمعه31 تیر

    قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودروهای ایران خودرو امروز جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • قیمت‌ها با دستور کنترل نمی‌شوند

    قیمت‌ها با دستور کنترل نمی‌شوند

    قیمت‌گذاری امری منسوخ شده در تمام دنیا است زیرا تاثیر مثبتی در کنترل تورم ندارد. وقتی به طور عادی نرخ عمومی تورم کنترل شود، دیگر نیازی به کنترل دستوری قیمت‌ها نخواهد بود. قیمت‌ها با امر و نهی کنترل نمی‌شوند بلکه نظام عرضه و تقاضا و تورم اصلی‌ترین عوامل اثرگذار بر تعیین قیمت‌ها هستند.

  • فروش فوری خودرو پس از سه سال

    فروش فوری خودرو پس از سه سال

    سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با افزایش تولید خودرو و کاهش تعهدات، برای نخستین بار پس از سه سال خودروی شاهین به‌صورت فروش فوری عرضه می‌شود.

  • ثبت نام ۶ میلیون نفر در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

    ثبت نام ۶ میلیون نفر در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

    سخنگوی وزارت صمت از پایان ثبت‌نام متقاضیان خودرو در دوره دوم و ثبت ۶ میلیون تقاضا خبر داد.

  • خطیبی: منافع سهامداران را با تولید اقتصادی و سودآور ضمانت می‌کنیم/ عرضه محصولات ایران‌خودرو در بورس کالا

    خطیبی: منافع سهامداران را با تولید اقتصادی و سودآور ضمانت می‌کنیم/ عرضه محصولات ایران‌خودرو در بورس کالا

    مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت ایران‌خودرو برای سال منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ با حضور بیش از ۷۴ درصد از سهامداران برگزار شد و پس از قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی این سال به تصویب رسید.

  • قیمت خودروهای ایران خودرو/جدول

    قیمت خودروهای ایران خودرو/جدول

    قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودروهای ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • قیمت خودروهای سایپا/جدول

    قیمت خودروهای سایپا/جدول

    قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • ‌محدودیت ترافیکی محورهای تهران-شمال تا یکم مرداد

    ‌محدودیت ترافیکی محورهای تهران-شمال تا یکم مرداد

    مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج محدوده وردآورد، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس و ترافیک سنگین در آزادراه ساوه-تهران محدوده بهمن‌آباد نشان می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =