تامین نیازهای دارویی بیماران در شرکت ایران دارو

شرکت ایران دارو در جهت تولید داروهای انسانی و مکمل های رژیمی غذایی با کیفیت برای پاسخ نیازهای دارویی بیماران و ارتقای سلامت و شادابی جامعه حضوری فعال و پویا دارد.

به گزارش صدای بورس، شرکت ایران دارو به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه دارویی سبحان در راستای مأموریت سازمانی خود در جهت تولید داروهای انسانی و مکمل های رژیمی غذایی با کیفیت برای پاسخ نیازهای دارویی بیماران و ارتقای سلامت و شادابی جامعه حضوری فعال و پویا دارد.

عمده فعالیت های صورت گرفته در 6 ماهه منتهی به 31/03/1401 به شرح ذیل است:

- فروش شرکت در دوره مذکور بالغ بر 1600 میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 20% افزایش قابل مشاهده است.

- سود عملیاتی شرکت در همین دوره 540 میلیارد ریال حاصل شده است.

- سود خالص شرکت نیز در دوره مذکور بالغ بر 260 میلیارد ریال بوده است.

- در خصوص افزایش قیمت محصولات، اقدامات خوبی در طی دوره گذشته صورت پذیرفته است. اخذ افزایش قیمت 12 عدد محصول از جمله کپسول داکسی سایکلین،قرص ب کمپلکس،اسپری لیدوکائین 50 و 100،پماد هیدروکورتیزون و ... قابل مشاهده است.

- با توجه به سیاست های شرکت مبنی بر نوآوری در ارائه محصولات دارویی جدید شرکت ایران دارو در دوره گذشته، 7 محصول جدید از جمله قرص ویتامین B1،قرص فوزیدیک اسید،قرص فنازوپریدین،قرص بیوتین 1000،قرص ناتالکر و پماد زایلوترا را به سبد محصولات خود اضافه کرده است.

- در راستای توسعه شرکت، نفوذ در بازارهای صادراتی و همچنین ورود به بازارهای جدید صادراتی شرکت ایران دارو در سال گذشته بالغ بر نیم میلیون دلار صادرات داشته و پیش بینی می شود این عدد در سال جاری به مبلغ 1 میلیون دلار افزایش یابد.

- در خصوص تجدید ارزیابی دارایی های شرکت در جهت نزدیک شدن حقوق صاحبان سهام به ارزش واقعی و افزایش شفافیت صورت های مالی و تأمین نیاز اطلاعاتی استفاده کنندگان در اتخاذ تصمیم گیری های اقتصادی، بالغ بر 300 درصد افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی شاهد می باشیم که کارشناسی به اتمام رسیده و در مرحله حسابرسی است.

کد خبر 455627

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =