۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
اسکناس ۱ تومانی به بازار آمد

اسکناس‌های هزار تومانی و دو هزار تومانی با ظاهری نو وارد بازار شدند.

به گزارش صدای بورس،به تازگی تعداد محدودی از اسکناس هزار تومانی و دو هزار تومانی در بازار عرضه شده است. اسکناس های تازه ذهن مردم را برای حذف ۴ صفر آماده کرده است. در قسمت بالای اسکناس صفرها کمرنگ نمایش داده شده است و در قسمت پایین کاملا صفرها حذف شده است.

طرح حذف ۴ صفر سالیان سال است که توسط دولت ها مطرح شده است اما هنوز اجرایی نشده است.

به گزارش گسترش نیوز،از سویی رمز ارز ملی یا ریال دیجیتال نیز قرار از شهریور ماه عرضه شود. در ادامه تصاویر این اسکناس های تازه را مشاهده می کنید.

کد خبر 455494

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • راه تکرار خطا را ببندیم

    راه تکرار خطا را ببندیم

    ارزیابی اثر سیاست‌های پولی و ارزی و سنیاست‌های مالی بر بخش صنعت در گفتگو با مهدی نصرتی، اقتصاددان و استاد دانشگاه. به اعتقاد این کارشناس اقتصادی در دنیای کنونی انجام اصلاحات اقتصادی بدون تعامل اقتصادی با دنیا کاری دشوار است. اما با ایجاد روابطی سازنده با دنیا می‌توان اصلاحات ارزی، مالیاتی و... را هم به‌درستی اجرایی کرد که در کنار آن اقتصاد و صنعت کشور رشد کند.

  • دلار در روز عید چند؟

    دلار در روز عید چند؟

    امروز قیمت هر اسکناس دلار براساس نرخ صرافی ملی ایران ۲۷ هزار و ۸۸۲ تومان است.

  • نرخ دلار در صرافی ملی

    نرخ دلار در صرافی ملی

    امروز قیمت هر اسکناس دلار براساس نرخ صرافی ملی ایران ۲۷ هزار و ۸۸۲ تومان است.

  • هشدار به سکه بازان

    به باور فعالان، بازار سکه با تقاضای مازاد روبرو شده و احتمالا قیمت سکه با ریزش همراه شود، بنابراین خریداران باید با هوشیاری کامل نسبت به خرید سکه اقدام کنند.

  • آیا دلار در کانال ۳۱ تومان باقی می‌ماند؟

    آیا دلار در کانال ۳۱ تومان باقی می‌ماند؟

    هفته گذشته، بازار ارز شاهد ثبات نسبی نرخ دلار در محدوده قیمتی نیمه اول کانال ۳۱‌هزار تومانی بود. به عقیده بسیاری از فعالان ارزی حضور متداوم نرخ شاخص ارزی در بازه مذکور ناشی از سیاست‌های جدید نهاد بازارساز در راستای کنترل نرخ ارز است.