۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار قیمتی بیت‌کوین از دیروز تا کنون روند نزولی داشته و از قیمت ۲۰هزار دلار تا قیمت ۱۹هزار و ۲۰۰ کاهش پیدا کرده. سپس مجددا تا سطح ۱۹ هزار و ۵۳۰ افزایش قیمت داشته است.

به گزارش صدای بورس، نمودار قیمتی بیت‌کوین از دیروز تا کنون روند نزولی داشته و از قیمت ۲۰هزار دلار تا قیمت ۱۹هزار و ۲۰۰ کاهش پیدا کرده. سپس مجددا تا سطح ۱۹ هزار و ۵۳۰ افزایش قیمت داشته است.

در فریم یک ساعته، بیت‌کوین روند نزولی را پیش گرفته است و در تایم فریم ۴ ساعته در حال تکمیل نمودار در کانال رنج است. این کانال رنج بین ۲۲ هزار و ۳۰۰ تا محدوده ۱۸هزار و۴۲۰ قرار دارد. هم اکنون بیت کوین نزدیک حمایت کف این کانال است.

در تایم فریم یک ساعته بیت‌کوین تا سطح ۱۹هزار و ۲۰۰ کاهش پیدا کرده و سپس مجدداً تا ۱۹هزار و۵۰۰ دلار بالا رفته است. در حال حاضر احتمال کاهش تا محدوده ۱۹ هزار با توجه به پتانسیل‌های بازار و سیگنال‌ها، وجود دارد.


بیشتر بخوانید: چه زمانی بیت کوین‌ها با ضرر معامله می‌شوند؟


آیا خریداران از رالی نزولی اجتناب بیت‌کوین خلاص خواهند شد؟

قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲٫۷۹ درصد کاهش یافته است. نمودار قیمتی بیت‌کوین یک الگوی سقف دو قلو را در تایم فریم روزانه نشان می دهد.

حجم معاملات ۲۴ ساعته بیت کوین ۲۷٫۸۵ میلیارد دلار بوده که حدودا افزایش ۰٫۴۹ درصدی را تجربه کرده، این موضوع در حجم بالاتر می‌تواند نشان از بازگشت اعتماد به بازار باشد

عملکرد گذشته بیت‌کوین

احتمال می‌رود بیت‌کوین بتواند روند صعودی خود را پس از عبور از سطح مقاومت ۲۱هزار و ۸۷۵ دلاری نشان دهد و یک الگوی کف دو قلو ایجاد کند. علاوه بر این، اصلاحی منجر به افت ۸ درصدی در سه روز گذشته شد و این ارز دیجیتال به زیر حمایت روانی ۲۰ هزار دلار دلار رسید. احتمالا واکنش نمودار به شکست این سطح کاهش قیمت تا سطح ۱۸هژار و ۸۵۰ دلار خواهد بود.

در نمودار بیت‌کوین شاهد کاهش حجم معاملات نسبت به دو روز گذشته هستیم که این موضوع احتمال برگشت از روند صعودی را افزایش می‌دهد. از این رو معامله‌گران باید قبل از باز کردن پوزیشن و چیدن استراتژی کوتاه‌مدت، به خوبی بازار را تحلیل کنند.

شاخص RSI یک واگرایی صعودی را در اصلاح منفی نمودار نشان می‌دهد و تلاش می‌کند تا از خط میانگین ۱۴ روزه حمایت بگیرد. از این رو شاخص RSI چشم انداز مثبتی را برای قیمت بیت‌کوین در آینده نشان می‌دهد.

به گزارش تجارت نیوز، به طور خلاصه، تحلیل تکنیکال بیت‌کوین با افزایش شتاب روند نزولی، احتمال سقوط به سطح حمایت ۱۸هزار و ۸۵۰ دلاری را افزایش می‌دهد.

کد خبر 455479

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بیت کوین همچنان در کانال ۱۹ هزار دلاری

    بیت کوین همچنان در کانال ۱۹ هزار دلاری

    بیت‌کوین با افت حدود ۲ درصد به قیمت ۱۹ هزار و ۱۵۰ دلار و اتریوم با کاهش بیش از ۱ درصد به قیمت هزار و ۴۲ دلار معامله می‌شوند.

  • تداوم روند کاهشی قیمت بیت‌کوین

    تداوم روند کاهشی قیمت بیت‌کوین

    قیمت بیت‌کوین از دیروز تا کنون رو به کاهش بوده، نمودار این ارز دیجیتال از قیمت ۲۱ هزار و ۲۰۰ تا ۲۱ هزار و ۷۰۰ افزایش و مجددا تا سطح ۲۰ هزار و ۷۵۰ کاهش یافته است.

  •  شرط صعود بیت‌کوین چیست؟

    شرط صعود بیت‌کوین چیست؟

    در دو روز گذشته بازار کریپتو، پس از چند روز بالاخره رنگ سبز را تجربه کرد و در امروز نیز بازار شروعی مثبت داشت. سوال اینجاست، آیا این شرایط پایدار است؟ بازی‌های کریپتویی که چند وقت اخیر سر زبان‌ها افتادند در این شرایط چگونه عمل می‌کنند؟

  • قیمت ارزهای دیجیتالی در ۱۲ تیر

    قیمت ارزهای دیجیتالی در ۱۲ تیر

    قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

  • بیت‌کوین در مرز ترس

    بیت‌کوین در مرز ترس

    روز گذشته چهارمین روز متوالی بود که بیت‌کوین در منطقه سبز قرار گرفت البته شروع نزولی روز باعث شد که بیت‌کوین قبل از حرکت به حداقل ۲۰ هزار و ۴۸۱ دلار سقوط کند، اما بعد از آن در محدوده اولین سطح پشتیبانی اصلی ۲۰ هزار و ۴۰۵ دلار قرار گرفت و سپس به بالاترین سطح ۲۱ هزار و ۵۷۵ دلار رسید.

  • وحشت در بازار رمزارزها تا کی ادامه دارد؟

    وحشت در بازار رمزارزها تا کی ادامه دارد؟

    ​نخستین رمزارز بازار در روزهای اخیر با قیمت ۱۹ هزار دلار در حال معامله است.

  • بیت کویین به پایین‌ترین حد سالانه خود سقوط کرد

    بیت کویین به پایین‌ترین حد سالانه خود سقوط کرد

    ارزش کنونی بیت‌کوین به میزان ۴۴ درصد از روز استقلال ایالات‌متحده در سال گذشته کاهش یافته است. این رمزارز پیشرو همچنان زیر قیمت‌های پیشین خود معامله می‌شود و به پایین‌ترین حد سالانه سقوط می‌کند و در عین حال کل بازار ارزهای دیجیتال را تحت فشار قرار می‌دهد.

  • نرخ رسمی ۱۹ ارز افزایش یافت

    نرخ رسمی ۱۹ ارز افزایش یافت

    بانک مرکزی امروز، ‌پنجشنبه (۲۳ تیر)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۹ ارز افزایش و نرخ ۱۲ ارز کاهش یافت. نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =