قیمت گذاری نادرست مانع توسعه تولید در پیزد

جلسه مجمع عمومی فوق العاده پیزد برگزار شد.

به گزارش صدای بورس، سیاست های قیمت گذاری غلط و دستوری برای بهترین برند تایر در بازار چه آثاری را روی این مجموعه عظیم بر جای گذاشته است؟

براساس این گزارش؛ مجتمع صنایع لاستیک یزد با نماد معاملاتی پیزد در بورس فعالیت دارد. مجمع پیزد با حضور حداکثری صاخبان سهام برگزار شد و مهمترین نکات مطرح شده در این جلسه به شرح زیر است: در مجمع این شرکت در پاسخ به سهامداران گفته شد ما پایین ترین نرخ را در تیوپ و تایر به دلیل سیاست های دستوری و قیمت گذاری نادرست داریم با این که بهترین برند بازار هستیم.

تایر در دنیا بر حسب کیفیت قیمت گذاری می شود نه برحسب وزن. تکنولوژی یزدتایر در ایران بالاترین تکنولوژی است. سازمان حمایت آخرین بار بدون این که به محتوا و کیفیت توجهی کند،براساس وزن قیمت گذاری کرد.

در خصوص حمایت از سهام گفته شد، بازارگردان طبق مقررات حمایت های خود را انجام می دهد. ما در سهام شرکت کمترین ریزش را نسبت به سایر رقبا داریم. سهامدار باید با شرکت هم صدا باشد تا بتوانیم از سازمان حمایت مطالبه گری کنیم.

به روز رسانی دستگاه های ساخت تایر وی ام آی و به روز رسانی کردن در و نصب و راه اندازی ماشین تایرسازی جهت مرحله اول تی اس تی و افزایش ظرفیت بیت سازی رادیاتور از طریق تولید بید چهار سیم به صورت است قلو و خرید و راه اندازی یک دستگاه کمپرسور بخشی از پروژه های ارتقای کیفی و کمی تولید است.

افزایش سختی و کاهش چسبندگی قالب های پخت با استفاده از پوشش های نانو ساختار و حذف نوار رفع روی تایر با انتخاب خرید و نصب دستگاه لیبل زنی از جمله پروژه های بهبود فرآیند تولید خوانده شد.

افزایش درآمد حاصل از فروش محصولات جدید و پاسخگویی به نیازهای تکنولوژیک و کیفی مشتریان از جمله اهداف استراتژیک مجموعه خوانده شد.

ایجاد تنوع با تولید ۱۲ محصول جدید موتوری تیوبلس و دوچرخه ای و تیوب، تولید تایر های ۱۲ اینچ دوچرخه و موتوری و انتقال تکنولوژی تولید ۴ سایز تایر برای خودروهای SUV از جمله اقدامات در حوزه توسعه و بهبود محصولات شرکت است.

منبع: مشاوران سرمایه گذاری آوای آگاه

کد خبر 454800

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • منتظر کاهش قیمت خودرو باشیم؟

    منتظر کاهش قیمت خودرو باشیم؟

    رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: برخی از سایت‌ها ممکن است با افزایش نرخ ارز، قیمت خودروها را بالاتر از ارزش واقعی آن‌ها نشان دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =