ایجاد حساب کاربری جدید وزیر راه برای ارتباط با مردم

وزیر راه و شهرسازی پس از مسدود شدن صفحه قبلی خود یک حساب جدید کاربری در اینستاگرام برای ارتباط مستقیم با مردم ایجاد کرد.

به گزارش صدای بورس، رستم قاسمی از انسداد صفحه شخصی خود در اینستاگرام توسط این شبکه اجتماعی به دلیل ذکر نام شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

وی با ایجاد حساب کاربری جدید در اینستاگرام برای چهارمین بار، در اولین مطلب خود نوشت: صفحات قبلی من به دلیل آوردن نام نامی مرد میدان بسته شد و چهارمین صفحه اینستاگرام شخصی‌ام را در حالی راه اندازی می‌کنم که بیشتر از همیشه به ارتباط بی واسطه با شما مردم فهیم ایران برای ارائه گزارش کار در خصوص خدمت‌های انجام پذیرفته و مهم‌تر از آن شنیدن واقعیات، انتقادات و پیشنهادات از زبان شما نیازمندم.

به گزارش ایرنا، وزیر راه و شهرسازی پس از مسدود شدن صفحه قبلی خود یک حساب جدید کاربری در اینستاگرام برای ارتباط مستقیم با مردم ایجاد کرد.

کد خبر 454162

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • asad IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    یعنی دولت زورش به صاحبان خانه ها میرسه ؟ بعید میدونم چون هیچ صاحبخانه ای طرح افزایش ۲۰ درصدی افزایش اجاره بها رو قبول نداره و اجرا نمیکنه ، یکی نیست محض رضای خدا بخش اجاره مسکونی سایت دیوار رو تعطیل کنه ، سایت دیوار عملا به گرانی و افزایش اجاره بها دامن میزنه و بنگاهی ها هم بدتر هر چی گرانتر پور سانت بیشتر ، دولت و مجلس کم کاری میکنند چرا یه قانون مدون و مشخص برای افزایش نرخ اجاره بها تصویب نمیکنند برای هر مورد مهمی فوری قانون مشخص میشه ، وزیر مسکن چکار کرده در این یکسال گذشته دیگه تاب و تحمل مستاجر تمام شده قرار بود خانه های خالی رو مشخص کنند و مالیات بگیرند که هیچ کاری نکردند قرار بود سالی یک میلیون مسکن بسازند هیچ کاری نکردند قرار بود جلوی تورم مسکن و افزایش نجومی اجاره بها رو بگیرند هیچ کاری نکردند حداقل وزیر مسکن و شهرسازی رو عزل کنیم تا خیول مردم راحت باشه که هیچ سرپرست و دلسوزی برای این مایحتاج مهم مردم وجود ندارد تا خود مردم یه فکری برای خودشون بکنند