۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰
مشکل سایت خودروسازان حل می‌شود

سخنگوی وزارت صمت گفت: اگر افراد برای ورود به سایت خودروسازان با مشکل مواجه شدند، نگران نباشند، زیرا تا ۶ تیر فرصت ثبت نام نهایی وجود دارد.

به گزارش صدای بورس، امید قالیباف گفت: تا روز چهارشنبه فرآیند ثبت نام از ۱۲۵ هزار نفر افراد قطعی قرعه کشی خودرو انجام شد و از امروز، برای حدود ۶۶ هزار نفر از افرادی که در فهرست رزرو هستند، ارسال پیامک آغاز شده یا تا پایان امروز ارسال می‌شود.

به گفته او، منتخبان رزرو قرعه کشی خودرو باید پس از دریافت پیامک، به سایت خودروسازی که خودرو تولیدی آن را برنده شده‌اند، مراجعه و مدارک خود را تکمیل کنند.

او می‌گوید: اگر افراد برای ورود به سایت برخی خودروسازان با مشکل مواجه شدند، نگران نباشند؛ زیرا خودروسازها قول داده اند تا ظهر امروز مشکلات سامانه‌ای رفع شود و منتخبان رزرو هم، به مدت ۱۰ روز یعنی تا ۶ تیر برای تکمیل وجه و سایر مراحل تحویل خودروهای خود فرصت دارند.

برخی از منتخبان ذخیره قرعه کشی از طریق سامانه یکپارچه خودرو، در فضای مجازی اعلام کرده اند که امکان ثبت نام نهایی در سایت خودروسازان را ندارند.

مشکل سایت خودروسازان حل می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام وزارت صمت، تا پایان شهریور تقریبا ۵۰ خودرو یا مدل‌های فروش خودرو، از دایره قرعه کشی خارج می‌شود.

کد خبر 453784

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • اما و اگرهای همکاری خودرویی ایران و روسیه

    اما و اگرهای همکاری خودرویی ایران و روسیه

    یک کارشناس صنعت خودرو اظهار داشت: صنعت ایران با محصولات رنو و پژو قطعات مشابه‌ای دارد و می‌توان همین قطعات را متناسب با شرایط بازار روسیه تولید و صادرات کرد از این‌رو روسیه پتانسیل خوبی برای رشد کمی تولید و صادرات قطعه خواهد بود.

  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز چند؟

    قیمت محصولات ایران خودرو امروز چند؟

    قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودروهای ایران خودرو امروز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =