فروش ۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اموال تملیکی

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد که ۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اموال تملیکی در دومین حراج حضوری این سازمان در سال جاری، به فروش رسید.

به گزارش صدای بورس، دومین حراج حضوری این سازمان در سال جاری به شماره ۱۴۰۱۰۲، امروز شنبه ۲۸ خردادماه با حضور صاحب حجتی، سخنگو و قائم مقام سازمان و سعید غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول برگزار شد.

عضو هیات مدیره و قائم مقام، به عنوان سخنگوی سازمان اموال تملیکی با ارایه جزئیات حراج حضوری مذکور گفت: در دومین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی، ۱۵۵ پارتی کالا به قیمت پایه کارشناسی ۲۸۶ میلیارد ریال، از سوی ۱۴ مدیریت استانی عرضه شد.


بیشتر بخوانید: ۱۸ میلیارد دلار قاچاق ورودی و خروجی داریم


وی ادامه داد: کالاهای عرضه شده شامل لوازم یدکی خودرو، قطعات رایانه، ابزار آلات صنعتی، موبایل و لوازم جانبی و اقلام دیگر بوده که از ۱۵۵ پارتی ارائه شده تعداد ۱۰۴ پارتی به فروش رسید.

به گفته سخنگوی سازمان اموال تملیکی، در دومین حراج حضوری این سازمان در سال جاری، میزان فروش قریب به ۲۶۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به قیمت پایه کارشناسی ۴۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، در اولین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی در سال جاری که در اردیبهشت ماه برگزار شد میزان فروش ۱۱۳ میلیارد ریال بود.

کد خبر 453776

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =