سریعترین پرداخت سود در "ومهان" اتفاق می‌افتد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان با حضور حداکثری صاحبان سهام برگزار شد.

به گزارش صدای بورس؛ شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان با نماد "ومهان" زیرمجموعه صندوق بازنشستگی و رفاه کارکنان صنعت نفت و شرکت سرمایه‌گذاری اهداف است که در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۳۷۴ به ثبت رسید. فعالیت اصلی شرکت، سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار و همچنین اداره نهادهای مالی از قبیل کارگزاری، لیزینگ و سبدگردانی است.

محمدمهدی مومن‌زاده، مدیرعامل شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، گفت: در سال جاری شرکت لیزینگ ومهان فعالیت خود را آغاز می‌کند. شرکت کارگزاری این مجموعه نیز در حال گسترش فعالیت و افزایش درآمد از این محل است. اگر سبدگردان نیز تشکیل شود، می‌توانیم از طریق صندوق‌ها هم کسب درآمد داشته باشیم.

وی افزود: طراحی داشبورد مدیریت وجوه و تامین منابع مالی ارزان برای توسعه و گسترش حوزه سرمایه‌گذاری‌ها، تعریف ماموریت و چشم‌انداز جدید برای گروه مالی مهر آیندگان از اقدامات آینده جهت بهبود این شرکت است. در تلاشیم ومهان به بازار بورس راه یابد چرا که شرایط تابلوی دوم بورس را داریم و احتمالا در نیمه دوم سال این اتفاق می‌افتد.

مدیرعامل شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان افزود: تغییر پرتفوی سرمایه‌گذاری را برای کسب بازدهی بیشتر در برنامه داریم. مجموعه "ومهان" تلاش دارد که سود مجمع را یک روز پس از برگزاری مجمع به حساب سهامداران واریز کند که سریعترین پرداخت سود مجمع است. برنامه حمایتی سهم از سوی بازارگردان بسیار برنامه خوبی است و ما با حقوقی‌ها برای حمایت بیشتر مذاکره کردیم، از همین رو عملکرد خیلی بهتری نسبت به سایرین داشتیم.

سریعترین پرداخت سود در "ومهان" اتفاق می‌افتد

در پایان مجمع کوشامنش به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت، فریوران راهبرد به‌ عنوان بازرس علی‌البدل و روزنامه‌های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی انتخاب شدند. همچنین ۹۶۰ ریال سود خالص بابت هر سهم تعیین و از این مبلغ ۶۶۰ ریال بین سهامداران تقسیم شد.

کد خبر 453735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =