کارت سوخت جایگاه‌داران حذف می‌شود؟

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای برخی شایعات مطرح شده در رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر حذف کارت سوخت آزاد جایگاه‌ داران را تکذیب کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای برخی شایعات مطرح شده در رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر حذف کارت سوخت آزاد جایگاه‌ داران را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛

۱- به اطلاع عموم هموطنان عزیز می‌رساند؛ در پی انتشار برخی اخبار در رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت کشور به اطلاع مردم عزیز می‌رساند موارد مورد اشاره شایعه‌ای بیش نیست و همچنان مطابق روال گذشته عرضه بنزین در تمامی مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با نرخ اول بصورت یارانه‌ای (۱۵۰۰ تومانی) و بنزین با نرخ غیر یارانه‌ای (۳۰۰۰ تومان) انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید: قیمت بنزین تغییر می‌کند؟


۲- همچنین درباره افزایش قیمت بنزین، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند این موضوع نیز تکذیب می‌شود و هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین گرفته نشده است و اساساً چنین موضوعی هم مطرح نیست .

۳- از هموطنان عزیز تقاضا می‌شود به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار صحیح را از سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به آدرس niopdc.ir دریافت کنند.

منبع: تجارت نیوز

کد خبر 453701

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =