یارانه تیرماه نقدی است یا کالابرگ؟

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت برای پرداخت یارانه کالایی منتظر گزارش نهایی دوره آزمایشی سامانه‌های کالابرگ است.

به گزارش صدای بورس، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت برای پرداخت یارانه کالایی منتظر گزارش نهایی دوره آزمایشی سامانه‌های کالابرگ است.

سید احسان خاندوزی روز سه شنبه در حاشیه جلسه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار درباره نحوه تخصیص یارانه نقدی یا کالایی در ماه‌های آینده گفت: تا زمانی که گزارش نهایی دوره آزمایشی سامانه‌های کالابرگ آماده نشود دولت تصمیم جدیدی اتخاذ نمی‌کند.

به گزارش تجارت نیوز، وی افزود: امیدواریم در تیرماه گزارش دوره آزمایشی به دولت ارسال شود سپس دولت تصمیم می‌گیرد برای ماه‌های بعد به چه ترتیبی اقدام کند.

کد خبر 453463

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • وزیر کار استعفا داد

    وزیر کار استعفا داد

    حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور استعفای خود را از تصدی این وزارتخانه اعلام کرد.

  • معترضان حق برداشت یارانه را ندارند

    معترضان حق برداشت یارانه را ندارند

    افرادی که نسبت به ثبت اعتراض برای عدم دریافت یارانه و یا دهک‌بندی اقدام و برایشان یک مرحله واریز شده است، باید توجه داشته باشند که امکان برداشت برای هیج یک از افراد معترض فعلا وجود ندارد و باید تا زمان انجام بررسی صبر کنند.

  • خاندوزی: برخی تصور نمی‌کردند ارز ترجیحی حذف شود

    خاندوزی: برخی تصور نمی‌کردند ارز ترجیحی حذف شود

    وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه اجرای سیاست حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدامی در مسیر رساندن منفعت به عامه مردم بود، گفت: برخی که در دوره تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی فربه شده بودند با مراجعه به مسوولان تاکید داشتند که امکان حذف این ارز وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =