اعلام جزئیات دلیل وقوع سانحه قطار مشهد- یزد

معاون ناوگان مسافری راه‌آهن گفت: در حال حاضر از ایستگاه طبس یک قطار فوق‌العاده به محل اعزام شده است تا مسافران را به ایستگاه طبس منتقل کند و از ایستگاه طبس اتوبوسی برای انتقال مسافران به یزد در نظر گرفته شده‌ است.

به گزارش صدای بورس، سید حسن موسوی درباره جزییات سانحه قطار مشهد- یزد اظهار داشت: براساس اطلاعات اولیه ای که از محل دریافت کردیم، حدود ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح امروز قطار مسافری مشهد به مقصد یزد در پلاک عباس‌آباد- ریزو به دلیل برخورد با بیل مکانیکی دچار این سانحه شد. البته برخورد از رو به رو نبوده و احتمالا بیل مکانیکی از بغل برخورده‌ است .

وی ادامه داد: در پی این برخورد ۵ واگن از خط خارج شده و طبق اعلام اورژانس متاسفانه ۱۰ نفر فوت شدند و ۱۲ نفر هم مصدوم شده‌اند.

معاون ناوگان مسافری راه آهن گفت: این قطار حدود ۳۴۸ مسافر داشته که راه‌آهن اقدامات سریع برای جابجایی این مسافران انجام داده است و تا دقایقی دیگر قطار دیگری به محل سانحه برای جابه جایی مسافران می‌رسد. در حال حاضر از ایستگاه طبس یک قطار فوق‌العاده به محل اعزام شده است تا مسافران را به ایستگاه طبس منتقل کند و از ایستگاه طبس اتوبوسی برای انتقال مسافران به یزد در نظر گرفته شده‌ است.

به گزارش ایلنا، موسوی در پاسخ به این سوال که ساعت ۵ صبح بیل مکانیکی در حال چه کاری در محل سانحه بوده‌ است، گفت: در این محل احتمالا کارگاهی وجود داشته اما هنوز اطلاعات دقیقی به دست نیامده است و کمیسیون عالی سوانح دقایقی پس از وقوع سانحه به محل اعزام شده که علت دقیق حادثه را مورد بررسی قرار می‌دهد و اطلاعات دقیق پس از بررسی کمیسیون اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 453085

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =