۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
سوپر اپ تپسی رونمایی می‌شود

نخستین نشست یک دیدار یک عرضه شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس برگزار شد.

به گزارش صدای بورس؛ امروز در محل شرکت فرابورس ایران نخستین نشست یک دیدار یک عرضه شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس برگزار شد.

چند ماهی می‌شود که صحبت از عرضه اولیه استارتاپ‌ها خصوصا تپسی و اسنپ در بازار سرمایه است. در هفته‌های گذشته شرکت دانش‌بنیان پیشگامان فناوری و دانش آرامیس یا همان تپسی ارزش‌گذاری و بعد از قطعی‌شدن تاریخ، عرضه اولیه شرکت تپسی انجام می‌شود.

میلاد منشی پور، مدیرعامل تپسی در این مراسم گفت: پلتفرم نسل جدید کسب و کارهای اینترنت محور به علت امکان رشد سریع برای سرمایه‌گذاران جذابند. باید گفت درآمد شرکت از کمیسیون های اخذ شده ماهیانه ٣۶ میلیارد تومان است.


  • بیشتر بخوانید:

خبرهای جدید در مورد گرانی بنزین


وی افزود: هدف شرکت برای ورود به بازار سرمایه گسترش کسب و کار است و دیگر هدف شرکت جذب سرمایه خواهد بود.

هومن دمیرچی، عضو هیئت مدیره تپسی در حاشیه این نشست تصریح کرد: نزدیک به ۶ میلیون سفر بالقوه وجود دارد که فرصت رشد این صنعت را مهیا کرده است؛ همچنین روزانه بیش از ١٠ میلیون سفر با خودروی شخصی در تهران انجام می‌شود که می‌تواند به این صنعت اضافه شود.

وی افزود: رشد فروش شرکت در سال جاری به دلیل ورود به شهرهای جدید و افزایش عمق بازار در شهرهای فعلی بوده است. برای افزایش و تداوم این رشد در برنامه داریم که وارد ٢٠ شهر جدید شویم که ۵ شهر از آن به زودی اعلام می‌شوند از دیگر برنامه های شرکت باید به راه اندازی سوپر اپ تپسی اشاره کرد که از زیر مجموعه های آن تپسی لاین است، ارسال بسته هم در این سوپر اپ قرار می‌گیرد.

کد خبر 453004

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =