۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
ارز همراه حجاج ۵۰۰ یورو شد

به پیشنهاد سازمان حج و زیارت و موافقت بانک مرکزی، میزان ارز تخصیصی به هر زائر حج تمتع ۱۴۰۱ از ۲۰۰ یورو به ۵۰۰ یورو ، با نرخ بازار متشکل افزایش یافت.

به گزارش صدای بورس، بانک مرکزی اعلام کرد: میزان ارز تخصیصی به هر زائر حج تمتع ۱۴۰۱ از ۲۰۰ یورو به ۵۰۰ یورو افزایش یافت و از هفته آینده حجاج می‌توانند به کارگزاران عضو بازار متشکل ارز ایران مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، گفتنی است سال ۱۳۹۸ آخرین اعزام زائران حج تمتع بود، ۲۰۰ دلار با نرخ ۱۲ هزار و ۷۹۰ تومان به زوار تخصیص پیدا کرد.

کد خبر 452852

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • سیاست‌های پوپولیستی در دولت سیزدهم با بخش تولید چه ‌می‌کند؟

    سیاست‌های پوپولیستی در دولت سیزدهم با بخش تولید چه ‌می‌کند؟

    در سال‌های گذشته با وجود تأکید متولیان بر رونق تولید، این بخش در عمل در محاق قرار گرفت تا از ناحیه تولید کمک چندانی به ارتقای سطح اشتغال و ریشه‌کن کردن فقر مطلق نشود. اما چه مؤلفه‌های احتمالی در سال ۱۴۰۱ پیش پای صنایع داخلی و محیط کسب‌وکار قرار دارد که به طور بالقوه باعث خواهد شد بخش تولید دچار لطمه شود؟

  • اولین گروه حجاج بامداد امروز از فرودگاه امام عازم مدینه شدند

    اولین گروه حجاج بامداد امروز از فرودگاه امام عازم مدینه شدند

    دقایقی قبل اولین گروه از زائران بیت الله الحرام از فرودگاه امام خمینی(ره) عازم فرودگاه مدینه شدند.

  • چگونه سیاست دستوری به زیان مستأجران تمام می‌شود؟

    چگونه سیاست دستوری به زیان مستأجران تمام می‌شود؟

    در حالی که هدف سیاستگذار مسکن از تصویب و پرداخت وام ودیعه مسکن، کمک به مستأجرها برای پوشش بخشی از هزینه اجاره‌نشینی بود اما آن‌طور که شواهد نشان می‌دهد و برخی مسئولان مرتبط نیز به طور غیررسمی و برخی دیگر علناً اعلام کرده‌اند، این وام در دو سال گذشته به هدف اصابت نکرد.

  • بازار ارز در شرایط جدید آبستن چه تحولاتی‌ است؟

    بازار ارز در شرایط جدید آبستن چه تحولاتی‌ است؟

    امروز چون بازار ارز در ثبات است سیگنال این تصمیم شاید خیلی به چشم نیاید اما طی ماه‌های آتی و با نزدیک شدن به انتهای ضرب‌الاجل اعلامی‌ دولت و بانک مرکزی و در صورت رشد ارز (که گریزناپذیر می‌نماید) بعد روانی این تصمیم و اجبار (در حق مردمی‌ که به گونه‌ای کاملاً مشروع فقط به دنبال حفظ ارزش داشته‌های خود هستند) به احتمال زیاد بیش از پیش بر بازار اثرگذار خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =