ثبت نام وام ودیعه مسکن امسال از فردا

ثبت‌نام متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن از فردا ( ۱۲ خرداد) در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی آغاز می شود.

به گزارش صدای بورس، طبق اطلاعیه ارائه شده توسط سامانه جامع طرح های حمایتی ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه مسکن از فردا پنج شنبه ۱۲ خرداد از طریق ثبت درخواست در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن آغاز می شود.

بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان، پیرو تصمیم دولت برای پرداخت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در سال ۱۴۰۱ به مستاجران، ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات مذکور از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۲ خرداد از طریق سامانه وزارت راه و شهرسازی به نشانی http://saman.mrud.ir آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید: خبر خوب برای مسکن


به موجب مصوبه شورای پول و اعتبار و از محل تسهیلات ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن به منظور حمایت از مستاجران امسال تا سقف ۴۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات کمک ودیعه مسکن از طریق معرفی وزارت راه و شهرسازی توسط بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در تهران، مراکز استان‌ها و سایر نقاط شهری به ترتیب ۱۰۰، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان مصوب شده و به شبکه بانکی کشور ابلاغ شده است. نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ ساله است.

کد خبر 452765

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =