نتایج قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد

اسامی خریداران خودرو در سامانه یکپارچه خودرو با یک روز تأخیر اعلام شد.

به گزارش صدای بورس، براساس اعلام وزارت صنعت عرضه خودرو در سامانه عرضه یکپارچه تخصیص خودرو از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد آغاز شد و متقاضیان خرید خودرو تحت نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اقدام به پیش‌ثبت‌نام کردند.

در این سامانه چهار میلیون و ۱۵۷ هزار و سیصد و پنجاه و دو نفر متقاضی خرید خودرو ثبت‌نام کردند که از این تعداد سه میلیون و ۸۷۸ هزار و سیصد و یک نفر در طرح عادی و ۲۹۷ هزار و ۵۱ نفر نیز در طرح حمایت از خانواده و جوانی ثبت‌نام کردند.‌

مجموع ظرفیت در نظر گرفته‌شده در خودروهای عرضه‌شده توسط خودروسازان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای این دوره ۱۷۶ هزار و ۹۱۱ دستگاه بود که در قالب ۱۱۵ طرح فروش متنوع شامل فروش فوری، فروش فوق‌العاده، طرح جوانی جمعیت، فروش‌های کمتر از یک سال و مشارکت در تولید ارائه شد که بنا اعلام وزارت صنعت پس از استعلام اطلاعات اسامی متقاضیان امروز چهارشنبه ۱۱ خردادماه در سامانه درج شد.


بیشتر بخوانید:شرط وزیر صنعت برای واگذاری سهام خودروسازان


البته براساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار بود سه‌شنبه رأس ساعت ۹ صبح اسامی منتخبان در اولین مرحله قرعه‌کشی سامانه فروش یکپارچه خودرو اعلام شود، اما بنابر اعلام حسین‌زاده قشمی رئیس مرکز ارتباطات وزارت صنعت به‌دلیل زمان‌بر بودن استعلام اطلاعات متقاضیان خرید خودرو و احراز هویت آنها اعلام اسامی به چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه موکول شده است.

متقاضیان می توانند با مراجعه به صفحه اصلی سامانه sale.iranecar.com لیست منتخبان را مشاهده کنند.

به گزارش تسنیم، البته از طرف خودروسازان به منتخبان پیامک هم ارسال خواهد شد و آنها با مراجعه به سایت خودروسازان روند واریز وجه را انجام خواهند داد. توجه داشته باشید منتخبین به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

کد خبر 452764

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • دولت چگونه می‌تواند ترمز قیمت خودرو را بکشد؟

    دولت چگونه می‌تواند ترمز قیمت خودرو را بکشد؟

    یکی از اصلی ترین مشکلات صنعت خودروسازی کشور شیوه قیمت گذاری است؛ شیوه ای که منجر به ایجاد زیان انباشته حدود ۹۰ هزار میلیارد تومانی برای خودروساز و نارضایتی مصرف کننده شده است.

  • قیمت خودروهای ایران خودرو امروز شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت خودروهای ایران خودرو امروز شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ + جدول

    قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودروهای ایران خودرو امروز شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • قیمت خودروهای سایپا امروز جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱

    قیمت خودروهای سایپا امروز جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱

    قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • نرخ‌های واقعی را در سامانه ۱۲۴ ببینید

    نرخ‌های واقعی را در سامانه ۱۲۴ ببینید

    قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی گفت: هر گونه تغییر قیمت کالاها باید از طریق سازمان حمایت اعلام شود و تا زمانی که این سازمان تغییرات قیمت‌ها را اعلام نکرده است هرگونه افزایش قیمتی، تخلف محسوب می‌شود.

  • اعلام نتایج قرعه کشی خودرو به فردا افتاد

    اعلام نتایج قرعه کشی خودرو به فردا افتاد

    در حالیکه پس از یک هفته از اتمام مهلت ثبت‌نام در طرح یکپارچه تخصیص خودرو، روز گذشته (دوشنبه) قرعه‌کشی طرح‌ها برگزار شد، مقرر بود، اسامی منتخبان ساعت ۹ صبح امروز (سه‌شنبه) بر روی همین سامانه منتشر شود؛ اما گویا نهادهای نظارتی همچون وزارت صمت برای احراز هویت مشتریان به‌ویژه در طرح جوانی جمعیت، به زمان بیشتری نیاز دارند و ضمن عذرخواهی بابت تاخیر پیش آمده، تا ۲۴ ساعت آینده برای اعلام اسامی مهلت خواسته‌اند.

  • پایان مهلت مجلس به خودروسازی‌ها

    پایان مهلت مجلس به خودروسازی‌ها

    رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش مسئولان ایران‌خودرو و سایپا درباره برنامه‌های توسعه‌ای و ارتقای کیفیت خودروها به این کمیسیون خبر داد.

  • ۴ پیش‌بینی قیمت خودرو در آینده

    ۴ پیش‌بینی قیمت خودرو در آینده

    نوسان قیمت خودرو همچنان ادامه دارد. اما بازار در وضعیت رکودی قرار دارد. کارشناسان عوامل مختلفی را متاثر در قیمت‌ها می‌دانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =