بیت‌کوین همچنان درجا می‌زند

امروز ارزش بازار رمزارزها بیش از نیم درصد افت کرد و به یک هزار و ۱۹۹ میلیارد دلار کاهش یافت.

صدای بورس- حبیب علیزاده؛ در همین حال، ارزش معاملات روزانه نیز بیش از ۲۹.۶ درصد کاهش یافت و به کمتر از ۷۴.۵ میلیارد دلار رسید.

در میان ۲۰ رمزارز بزرگ بر اساس ارزش بازار، تنها HEX روز خوبی را پشت سر گذاشت و با رشد ۲۰ درصدی قیمت روبه‌رو شد. در بازه هفتگی، TRON نزدیک به ۱۴ درصد افزایش قیمت را ثبت کرد.

در معاملات ۲۴ ساعت گذشته، سهم بیت‌کوین از بازار به ۴۵.۸ درصد افزایش یافته اما قیمت آن در کانال ۲۸ هزار دلار درجا می‌زند.

روند صعودی تعداد ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد. هم‌اکنون تعداد ارزهای دیجیتال موجود در بازار به ۱۹ هزار و ۶۲۶ رمزارز رسیده است که در ۵۲۶ صرافی جهانی مورد معامله قرار می‌گیرند.

بیت‌کوین همچنان درجا می‌زند

کد خبر 452493

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ۳ پیش‌بینی از قیمت بیت‌کوین

    ۳ پیش‌بینی از قیمت بیت‌کوین

    پیش‌بینی‌ها از بازار رمزارزها زیاد است اما احتمالا بیت‌کوین اول تا محدوده ۲۳ هزار دلار ریزش کند و بعد روند صعودی شروع می‌شود.

  • شیبا اینو برای سرمایه گذاری بهتر است یا بیت کوین؟

    شیبا اینو برای سرمایه گذاری بهتر است یا بیت کوین؟

    این سوال توسط افراد زیادی در بازار ارزهای دیجیتال پرسیده می شود. فعالین بازار ارز های دیجیتال همواره در تحقیق و تحلیل برای پیدا کردن بهترین ارز هستند تا بتوانند بیشترین سود را در سرمایه گذاری های خود دریافت کنند. لذا عجیب نیست اگر به یکباره برای سرمایه گذاری، اقدام به بررسی تفاوت های یک ارز دیجیتال جدید با بیت کوین کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =