۵ صندوقی که بهتر است در آنها سرمایه‌گذاری کنیم

۴ مجموعه فعال در حوزه بازار سرمایه صندوق پیشنهادی خود را برای هفته دوم خرداد ماه با افق کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارایه کردند.

به گزارش صدای بورس، ۴ مجموعه فعال و دارای مجوز رسمی از سازمان بورس و اوراق بهادار در حوزه بازار سرمایه، در سبد پیشنهادی که ارایه کردند به سهامداران توصیه کردند در صندوق‌ها سرمایه گذاری کنند.

صندوق سرمایه گذاری مشترک افق به دلیل بازده مناسب و ریسک پایین توسط شرکت سبدگردان سرمایه و دانش برای بلند مدت پیشنهاد شده است.

شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش پردازآریان، صندوق با درآمد ثابت را برای افق بلند مدت ارایه کرده است.


  • بیشتر بخوانید:

چه سهم‌هایی برای بلند مدت بخریم؟


شرکت سبدگردان داریک پارس هم دو صندوق سرمایه گذاری فراز داریک و اعتماد داریک را به ترتیب به دلیل بازدهی مناسب و کم ریسک و کاهش ریسک پرتفوی برای افق زمانی بلند مدت توصیه کرده است.

شرکت سبدگردان تصمیم نگار ارزش آفرینان هم صندوق پیشنهادی خود را عرضه کرده است که صندوق تصمیم به دلیل کاهش ریسک سبد و با افق زمانی میان مدت در آن خودنمایی می‌کند.

کد خبر 452484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی وفاجو IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    10 0
    صندوق های ثابت فرقی با بانک ندارد و با گذشت زمان پول بی ارزش میشود
  • تبسمی IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    10 1
    زندگی و سرمایه مردم را در بورس نابود کردند
  • م صادقی IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    1 3
    یک گزینه خوب برای سرمایه گذاری غکوروش غول تولید روغن خوراکی ایران الان۴۵۰۰ولی تا آخر سال بالایه8000هزار تومان
  • جمال IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    5 0
    سلام خواهشن کمتر دورغ بگویید چون وقتی گرانی بی داد می‌کند باید سهام های بورسی بالا برود متاسفانه پائین می آید چرا چون مهره ها سرجایشان نیستن
  • طاهری سرمور IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    1 0
    بادرود.خیلی جالب است،دارایکم راانداختن باعرض معذرت به ملت وقرارشدملت پولشان حداقل ارزش دوسال پیش راداشته باشدقیمت راتا۳۴هزارتومان رساندن ملت سرگشته توانستن کمی متعادل کننداین هم له خودشان بخشیده الان همدرقیمت ۱۱تا۱۲معامله می شودالبته حقوقی سودگیری می کند. ازاین هم بگذریم قرارشدهرموقع سهامدار می خواست باطل کند می تواندبه قیمت ناو با کم کردن کارمزد خود عرضه کننده بردارد که کسی زیر بار نمی رود. این هم هیچ. قرار شد سودی بدهد که آن هم صورت های مالی همواره حکایت از ضرر دارد. بنده که به نظر خودم تعداد کمی دارم آن هم۶۸۰سهم در قیمت ۱۸۶۰۰ تومان و مبلغ ۱۲وخرده ای میلیون دوسال در ضرر ۵میلیونی هستم و۱۲میلیون درحدود نصف این و تازه از قیمت سی تومان به این مقدار رساندم و حداقل سودی به اون داده شود. اگر انتقاد هم کنید انتشار نمی دهند
  • البرز IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 3
    غکوروش غول تولید روغن خوراکی و سهام با بنیان خوب وpEعالی و تقسیم سود خرداد و جا مانده از دیگر سهام روغنی عالی برای سرمایه گذاران