۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
وزیر صنعت خلف وعده کرده است

یک نماینده مجلس می گوید: سیستم قرعه کشی باید حذف شود.

به گزارش صدای بورس، احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس می گوید: حذف طرح فروش یکپارچه یا همان قرعه کشی خودرو یکی از وعده های وزیر صمت در ابتدای اخذ رای اعتمادش به مجلس بود؛ اکنون وزیر صمت خلف وعده کرده که مجلس پیگیر این موضوع است.

نادری می گوید: محدودیت ها درک می شود اما باید وزیر هر چه سریعتر این موضوع را پیگیری کند.


بیشتر بخوانید: ممانعت از ورود ماشین‌های لوکس


خلخالی عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت گفته بود برای حذف قرعه کشی ابتدا باید تولید خودرو افزایش یاید چراکه ازدیاد خودرو های بی کیفیت مشکلاتی را به وجود می آورد. باید خودرو های قدیمی از تولید حذف و افزایش تیراژ خودروهای جدید جایگزین آن شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمهور در بازدیدی که نیمه اسفند پارسال از ایران خودرو داشت در ماده ۵ فرمان ۸ ماده‌ای درباره صنعت خودرو خواستار حذف فرآیند قرعه کشی برای فروش خودرو شد. همچنین وزیر صمت هم گفته بود در سال ۱۴۰۱ قرعه کشی خودرو حذف می‌شود، اما با آغاز سال جدید باز هم این کار انجام شد.

کد خبر 452383

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • واردات کدام کالاها ممنوع می شود؟

    واردات کدام کالاها ممنوع می شود؟

    وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که واردات کالاهای خارجی که مشابه تولید داخل دارند همچنان ممنوع است گفت: حذف ممنوعیت واردات ۴ تا ۵ قلم کالا به دولت پیشنهاد شده است.

  • قیمت خودروهای سایپا امروز چند؟

    قیمت خودروهای سایپا امروز چند؟

    قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • پاسخ به ۷ سوال و ابهام‌ درباره عرضه خودرو

    پاسخ به ۷ سوال و ابهام‌ درباره عرضه خودرو

    با راه‌اندازی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به‌منظور شفاف‌سازی، حذف تدریجی قرعه‌کشی و هدفمندسازی تخصیص خودرو به مصرف‌کننده واقعی، برخی سوالات در ذهن مردم و همچنین برخی ابهامات مطرح شد که تلاش کردیم پاسخ این سوالات را از متولیان امر پیگیری کنیم.

  • بازار خودرو راکد شد

    بازار خودرو راکد شد

    رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو می گوید: قیمت خودرو از سه شنبه هفته پیش تاکنون بدون تغییر مانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =