جاماندگان هدفمندسازی یارانه‌ها بخوانند

با توجه به فراهم شدن امکان ثبت نام در سامانه my.gov.ir و تمدید مهلت ثبت نام جاماندگان تا پایان روز چهارشنبه برخی افراد برای برای ورود به سامانه و ثبت‌نام با ابهاماتی مواجه شده‌اند.

به گزارش صدای بورس، براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت نام برای افراد جدید و جامانده از دریافت یارانه تا پایان فردا (روز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ) تمدید شده است.

کلیه سرپرستان خانوارهایی که تاکنون از گرفتن یارانه جامانده‌اند و یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند، می توانند تا ساعت ۲۴:۰۰ روز #چهارشنبه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به آدرس اینترنتی

my.gov.ir نسبت به ثبت نام خانوار خود اقدام کند.


  • بیشتر بخوانید:

جزئیات ثبت نام جدید یارانه‌ها


گفتنی است که سرپرستان خانوار می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت‌نام خود کد دستوری #کد ملی۴۳۸۵۷*۴* را شماره گیری کند.

به گزارش تسنیم، همچنین لازم به ذکر است که معترضین به دهک‌بندی اعلام‌شده و یا قطع یارانه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ کماکان باید از طریق آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت و پیگیری کنند.

۲۱۷

کد خبر 452348

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ۴ میلیون نفر برای دریافت یارانه ثبت نام کرده‌اند

    ۴ میلیون نفر برای دریافت یارانه ثبت نام کرده‌اند

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه چهارمیلیون و ۵۰۰هزار نفر درخواست بازنگری اطلاعات خود را برای دریافت یارانه ثبت کرده‌اند، گفت: یارانه به بیش از ۷۳میلیون نفر واریز شده است.

  • توضیحات جدید وزیر رفاه درباره کسانی که یارانه نگرفتند

    توضیحات جدید وزیر رفاه درباره کسانی که یارانه نگرفتند

    وزیر کار گفت: دو گروه از افراد یارانه دریافت نکردند؛ یک گروه افرادی بودند که قبلاً هم یارانه نمی‌گرفتند. گروه دیگری که یارانه دریافت نکرده‌اند کسانی بودند که قبلاً یارانه می‌گرفتند، اما چون در دهک دهم قرار داشتند این یارانه در اردیبهشت واریز نشده است.

  • احتمال حذف یارانه انرژی، فولاد و پتروشیمی

    احتمال حذف یارانه انرژی، فولاد و پتروشیمی

    معاون مالی و اقتصادی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک پیشنهاد کرد که در ادامه اصلاحات اقتصادی دولت، یارانه انرژی واحدهای صنعتی بزرگ که فقط افراد خاصی از آن بهره مند می‌شوند حذف شود و گفت: همچنین در زمینه اصلاح نظام یارانه کالاهای اساسی باید افزایش قیمت کالاهای دیگر ناشی از افزایش قیمت چهار قلم کالای اساسی، بررسی و محاسبه و به یارانه جدید اضافه شود و علاوه بر آن مبلغ یارانه در سال‌های آینده متناسب با نرخ تورم تغییر کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =