تسهیلات به تولیدکنندگان دام و طیور پرداخت شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی از پرداخت ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به تولیدکنندگان دام و طیور خبر داد.

به گزارش صدای بورس، حسین دماوندی نژاد گفت: پیامد اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها بدین گونه بود که مردم در دهک های مشخص توانستند از یارانه بهره مند شوند و حال برای تولیدکنندگان در این طرح ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت سهم الوصول طراحی شده است.

دماوندی نژاد می گوید: تولیدکنندگان با مراجعه به بانک عامل و مشخصاتی که در بانک‌ موجود است، می توانند از تسهیلات مورد نیاز برای تولید شیر، گوشت، مرغ و تخم مرغ بهره مند شوند.


بیشتر بخوانید: قیمت خرید تضمینی هر کیلو شیرخام ۱۲ هزار تومان است


معاون امور تولیدات دامی گفت: با اصلاح نظام یارانه گروه کالاهایی که تاکنون از ارز ترجیحی استفاده می کردند، هم اکنون برای تامین هزینه های تولید می توانند از تسهیلات ارزان قیمت استفاده کنند تا تولیدات همچنان به عرصه مصرف هدایت شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با اصلاح نظام یارانه و افزایش قیمت نهاده های دامی، مسئولان وزارت جهاد با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به تولیدکنندگان بدنبال تامین نقدینگی آنها برای خرید ذرت، کنجاله سویا و جو و ... هستند تا خللی در روند تولید ایجاد نشود.

کد خبر 452128

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • شیر مازاد تبدیل به شیرخشک می‌شود

    شیر مازاد تبدیل به شیرخشک می‌شود

    مدیر عامل اتحادیه دامداران گفت: قرار است شیرخام تولیدی مازاد با نرخ مصوب توسط تشکل‌های اتحادیه دامداران خریداری و پس از تبدیل آن به شیرخشک، صادر شود.

  • آمادگی برای خرید روزانه ٣٠٠٠ تن شیر مازاد دامداران

    آمادگی برای خرید روزانه ٣٠٠٠ تن شیر مازاد دامداران

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی پاستوریزه ایران گفت:‌ آمادگی داریم تا روزانه ٣٠٠٠ تن شیرخام مازاد از دامداران خریداری کنیم.

  • جزئیات ثبت نام جدید یارانه‌ها

    جزئیات ثبت نام جدید یارانه‌ها

    سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با بیان اینکه قطعا زمان ثبت‌نام یارانه‌ها تمدید خواهد شد، گفت: فردی که یارانه بگیر بوده و ازدواج کرده، باید به پلیس+۱۰ مراجعه کند و پس از آن سرپرست خانوار باید حسابی را به عنوان حساب رفاهی به بانک اعلام کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =