۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
مثبت و منفی صندوق‌ها ۲۸ اردیبهشت

امروز در نقشه مندرج در سایت فیپیران میان صندوق‌ها با بازدهی مثبت و منفی تعادل برقرار بود.

صدای بورس - حسین حریریان؛ امروز در نقشه درج شده در سایت فیپیران با فیلتر بازدهی روزانه، در بخش صندوق‌های سهامی ۱۸ و در بخش درآمد ثابت ۷ صندوق بازدهی منفی داشتند و فقط ۴ صندوق در بخش مختلط با بازدهی منفی رو به رو بودند.

در بخش صندوق‌های با درآمد ثابت، صندوق سپید دماوند با بازدهی ۰.۰۶- درصد، نگین سامان با بازدهی ۰.۰۲- درصد، صندوق آرمان آتی کوثر با بازدهی ۰.۲۶- درصد، اندیشه ورزان صبا تامین با بازدهی ۰.۰۳- درصد، صندوق تصمیم با بازدهی ۰.۰۲- درصد، صندوق گنجینه داریوش با بازدهی ۰.۲۹- درصد و صندوق خبرگان نفت با بازدهی ۰.۰۴- درصد کمترین بازدهی را دارا بودند و اما در این بین صندوق درآمد ثابت کیان با بازدهی ۰.۲۷ + درصد بهترین عملکرد را به نمایش گذاشت.

در بخش صندوق‌های سهامی، صندوق پالایشی یکم با بازدهی روزانه ۲.۲۵- درصد کمترین بازدهی را داشت و صندوق مشترک پویا با بازدهی ۱.۸۶ + بالاترین بازدهی مثبت را به خود اختصاص داد.

در بخش صندوق‌های مختلط، صندوق مختلط گوهر نفیس تمدن با بازدهی ۰.۱۹- درصد، گنبد مینای دماوند با بازدهی ۰.۶۵- درصد، توسعه پست بانک با بازدهی ۰.۱۹- درصد ۰.۰۵- درصد و صندوق مشترک کسب و کار صوفی راضی با بازدهی ۰.۳۸- درصد از صندوق‌های منفی این بخش بودند و صندوق تعادل دانش مالی اسلامی با بازدهی ۱.۵۲ + درصد بیشترین بازدهی را به خود اختصاص داد.

کد خبر 451973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =