شرایط ثبت‌نام وام فرزندآوری را بخوانید

بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه فرزندآوری از چهارم اردیبهشت ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد. مدارک لازم برای ثبت‌نام وام فرزندآوری بانک مرکزی چیست و برای ثبت‌نام باید به کدام سایت مراجعه کرد؟

به گزارش صدای بورس، برای ثبت‌نام وام فرزندآوری باید به آدرس ve.cbi.ir مراجعه کرد. این سامانه هم برای ثبت‌نام وام فرزندآوری است و هم وام ازدواج.

مراحل ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه فرزندآوری

افراد باید ابتدا به آدرس ve.cbi.ir مراجعه و اطلاعات لازم از جمله کد ملی پدر و فرزند، شهر محل سکونت و اطلاعات سال تولد کودک را وارد کنند. پس از اتمام ثبت‌نام کد رهگیری ۱۰ رقمی ارسال می‌شود. مراجعه به سایت پس از تعیین شعبه، جهت اطلاع از شعبه عامل اعطای وام فرزند. مرحله بعدی ثبت‌نام است.


  • بیشتر بخوانید:

آخرین خبرها از تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری


پس از آن متقاضیان دریافت وام حداکثر ۱۲ روز کاری فرصت دارند تا با مدارک خود به شعبه تعیین‌شده مراجعه کنند. در صورت عدم مراجعه به شعبه در مدت زمان تعیین شده، اطلاعات ثبت‌نامی حذف می‌شود.

متقاضیان وام فرزندآوری پس از پذیرش توسط شعب بانک‌ها، حداکثر ظرف مدت ۴۵ روز کاری فرصت دارند تا مدارک مورد نیاز را تکمیل کنند.

شرایط ثبت‌نام وام فرزندآوری را بخوانید

شرایط دریافت وام قرض الحسنه فرزندآوری

براساس مصوبه شورای پول و اعتبار برای تسهیلات کمتر از مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال یک ضامن معتبر و برای مبالغ بالاتر، دو ضامن معتبر کافیست که تشخیص ضامن معتبر بر عهده بانک عامل است.

کمترین مبلغ وام فرزندآوری مربوط به فرزند اول و ۲۰ میلیون تومان است. اما سقف وام فرزندآوری ۱۰۰ میلیون تومان است که به فرزند پنجم به بعد تعلق می‌گیرد. مبلغ وام برای فرزندان دوم، سوم و چهارم به ترتیب ۴۰، ۶۰ و ۸۰ میلیون تومان است.

بر اساس وعده بانک مرکزی متقاضیان وام فرزندآوری از ابتدای این هفته می‌توانند برای دریافت این وام به شعب بانکی مراجعه کنند.

کد خبر 451963

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • شرایط دریافت وام مسکن

    شرایط دریافت وام مسکن

    تسه یا اوراق مسکن ابزاری مفید برای کسانی است که نیاز فوری به تسهیلات وام مسکن دارند. ارزش رقمی این اوراق باید دو برابر مبلغی باشد که فرد خواهان دریافت وام آن است. اما اگر فرد تمایلی به دریافت این وام نداشته باشد می‌تواند امتیاز خود را در بازار فرابورس به فروش برساند.

  •  مهلت پایانی ثبت نام وام بازنشستگی

    مهلت پایانی ثبت نام وام بازنشستگی

    بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری تا پایان اردیبهشت ماه جاری فرصت دارند برای ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان اقدام کنند.

  • شرایط و مدارک اعطای وام فرزندآوری چیست؟

    شرایط و مدارک اعطای وام فرزندآوری چیست؟

    متقاضیان وام فرزندآوری پس از ثبت‌نام در سامانه مربوطه باید با همراه داشتن مدارکی چون اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه پدر و فرزند، اصل و کپی کارت ملی پدر، کدپستی ۱۰ رقمی و آدرس کامل محل سکونت و کد رهگیری ۱۰ رقمی دریافتی از سامانه پس از انجام ثبت‌نام با گذشت ۱۲ روز کاری، به شعبه مربوطه مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

  • با کدام کارت‌ بانکی امکان استفاده از کالابرگ وجود دارد؟

    با کدام کارت‌ بانکی امکان استفاده از کالابرگ وجود دارد؟

    مدیر کل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد اظهار داشت: در فرایند اجرا و اختصاص کالا برگ قرار نیست کارت جدید برای افراد و مشمولان صادر شود و هر کارت و حساب بانکی این قابلیت را دارند که کالا برگ به آن واریز شود.

  • بانک‌ها وام نمی‌دهند

    بانک‌ها وام نمی‌دهند

    دبیر کانون بانک‌های بخش خصوصی دلایل عدم تمایل بانک‌ها به ارایه تسهیلات به مردم و مشتریان را توضیح داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    ما که ۲ت ا‌ولاد هم داریم حقوق بگیر دولت هستیم حق هر اولاد را برای ما 10 هزار تومان اضافه کردن بی انصاف یعنی در ماه یک اولاد چقدر خرجش هست که شما ۱۰هزار تومان اضافه کردید اون وقت خودتون حقوقای نجومی میگیرید