۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
پلی پروپیلن جم چقدر سود داد؟

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پلی پروپیلن جم در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت پلی پروپیلن جم (سهامی عام) تولیدکننده انواع گریدهای پلی پروپیلن با نام تجاری"JAMPILEN"  به عنوان بزرگترین تولید کننده پلی پروپیلن در ایران است، که امروز مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کرد.

حمید مرادی، مدیرعامل شرکت پلی پروپیلن جم گفت: جم پیلن (JPPC) در سال ۱۳۸۳ در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با ظرفیت اسمی ۳۰۰ هزارتن در سال در عسلویه تأسیس و در دی ماه ۱۳۸۷ راه اندازی شد.


  • بیشتر بخوانید:

دو راهی حاشیه سود


مدیرعامل شرکت پلی پروپیلن جم افزود: شرکت پلی پروپیلن جم (سهامی عام) قادر به تولید انواع گریدهای پلی پروپیلن شامل هموپلیمر، کوپلیمر تصادفی، کوپلیمر ضربه پذیر(هتروفاز) و ترپلیمر با هدف پوشش تمامی کاربردهای پلی پروپیلن در بازار ایران و جهان است. دسترسی مناسب به خوراک، ظرفیت تولید با مقیاس جهانی، موقعیت استراتژیک جغرافیایی، تنوع سبد محصول، استفاده از روزآمدترین تکنولوژی تولید و بسیاری عوامل دیگر باعث شده است که شرکت پلی پروپیلن جم به عنوان بزرگترین تولیدکننده تخصصی پلی پروپیلن در کشور با راهبرد خلق ارزش به سود مشتری، جایگاه خود را به عنوان پیشتاز در بازار به خوبی تثبیت کند.

وی تصریح کرد: رشد ۴٢ درصدی مبلغ فروش و ۱۲۸ درصدی در سود خالص نسبت به سال پیش از دست آورد های این شرکت بوده است، شرکت پلی پروپیلن جم (سهامی عام) با تولید بیش از ۲۵۴ هزار تن محصول در سال ۱۴۰۰ حدود ٣٢ درصد از سهم بازار کشور را به خود اختصاص داده و رتبه اول تولید کشور در اختیار این شرکت است.

پس از استماع گزارش هیات مدیره و ایراد آن توسط مدیرعامل، مبلغ ۲,۴۷۵ تومان برای هر سهم سود تقسیم و اعلام شد.

کد خبر 451729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =