پژو ۲۰۶ در مرز ۳۶۰ میلیون تومانی

بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو حاکی از افزایش قیمت خودروهای پراید، پژو، سمند، تیبا و کوییک از چهارشنبه هفته گذشته تا امروز است.

به گزارش صدای بورس، در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ آن از ۲۰۶ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۰۷ میلیون تومان رسیده است و در این بین سایر خودروهای پراید موجود در بازار در این مدت از نوسانات قیمتی در امان بوده‌اند.

خودروهای پژو نیز در این مدت گران شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۸۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۹۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۸ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۳۰۶ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۱۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳۱۸ میلیون تومان رسیده است.


بیشتر بخوانید: چقدر تا ورشکستگی صنعت خودرو فاصله است؟


خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۳۴۸ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳۵۵ میلیون تومان رسیده است و مدل دیگر این خودرو با ترمز عقب دیسکی نیز ۳۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای سمند نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نماندند به طوری که سمند EF۷ LX مدل ۱۳۹۹ از ۲۹۶ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳۰۵ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای تیبا مدل هاچ بک سال ۱۴۰۰ آن از ۲۰۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۰۶ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

پژو ۲۰۶ در مرز ۳۶۰ میلیون تومانی/ آخرین قیمت پراید، تیبا، ساینا و دنا

خبرآنلاین

کد خبر 451709

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =