۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
روز سبز دارایکم و پالایش

صندوق‌های پالایشی یکم و دارایکم امروز با رشد قیمت مواجه شدند.

به گزارش صدای بورس، امروز صندوق پالایشی یکم با ۱.۳۶ درصد رشد نسبت به روز گذشته به قیمت ۸۴ هزار و ۷۱۰ ریال رسید؛ دارایکم هم ۰.۸۵ درصد رشد داشت.

در پایان دادوستد امروز، حجم معاملات صندوق پالایشی یکم ۱۶ میلیون و ۴۰۱ هزار و ارزش آن به ۱ میلیارد و ۳۸۶ میلیون و ۶۵۵ هزار رسید و به این ترتیب پالایش با رشد قیمت همراه بود.

حقیقی‌ها با ۹۱.۸ درصد و قیمت ۱۵ میلیون و ۵۸ هزار و حقوقی‌ها با ۸.۱ درصد و قیمت ۱ میلیون و ۳۴۲ هزار ریال خریدار بودند. در مقابل حقیقی‌ها و حقوقی‌ها به ترتیب با ۹۸.۶ درصد و ۱.۳ درصد برگه سهم فروختند.

روز سبز دارایکم و پالایش

دارایکم هم صعودی بود

دارایکم هم امروز به قیمت نهایی ۱۱۹ هزار و ۹۸۰ ریال رسید. حجم معاملات این ای تی اف به ۸ میلیون و ۶۵۸ هزار و ارزش معاملات به ۱ میلیارد و ۳۹ میلیون و ۵ هزار رسید.

حقیقی‌های بازار با ۸۰.۹ درصد و حقوقی‌ها با ۱۹.۰ درصد خریدار و در مقابل حقیقی‌ها با ۹۸.۷ درصد و قیمت ۸ میلیون و ۵۵۴ هزار و حقوقی‌ها با ۱.۲ درصد و قیمت ۱۰۳ هزار و ۹۲۶ ریال فروشنده بودند.

روز سبز دارایکم و پالایش

کد خبر 451551

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قرارداد محرمانه بورسی امضا شد

    قرارداد محرمانه بورسی امضا شد

    رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه با اشاره به تصمیم صندوق توسعه ملی به سرمایه گذاری مستقیم در بازار سهام اعلام کرد: صندوق توسعه ملی در ازای سود از پیش تعیین شده نسبت به سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در بازار سهام اقدام کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =