بهمن دیزل بازار خودروهای تجاری را شوکه کرد

شرکت بهمن دیزل علیرغم افزایش ۵ برابری هزینه های گمرکی به دلیل تغییر نرخ پایه ارز از  ۴۲۰۰ تومان به ۲۵۰۰۰ تومان و افزایش هزینه حمل و نقل خارجی و داخلی کمترین افزایش قیمت را برای محصولات خود اعلام کرد.

به گزارش صدای بورس، قیمت‌های جدید کامیون امپاور (BD۵۰۰) به عنوان قوی‌ترین و مدرن‌ترین کشنده ساخت کشور و کامیون های پیشرفته فورس ۶ و ۵/۸ تن (همراه با اتاق خواب و کابین بسیار راحت و مدرن) برای سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

بر اساس اعلام شرکت بهمن دیزل علیرغم افزایش ۵ برابری هزینه های گمرکی به دلیل تغییر نرخ پایه ارز از ۴۲۰۰تومان به ۲۵۰۰۰ تومان و افزایش هزینه حمل و نقل خارجی و داخلی و همچنین افزایش پایه دستمزد نیروی انسانی در سال جاری به بیش از ۵۰ %، بهمن دیزل کمترین افزایش قیمت را برای محصولات خود به شرح ذیل اعلام کرد.

محصول

قیمت بدون ارزش افزوده (میلیون تومان)

کامیون کشنده امپاور

۲.۸۹۹.۰۸۲.۵۶۹

کامیون فورس ۶ تن

۸۹۹.۰۸۲.۵۶۹

کامیون فورس ۶ تن (کابین خواب دار)

۹۳۵.۷۷۹.۸۱۷

کامیون فورس ۸.۵ تن (کابین خواب دار)

۹۹۰.۸۲۵.۶۸۸

گفتنی است، کامیون کشنده امپاور قابل رقابت با برندهای معتبر اروپایی و مجهز به آخرین استانداردهای روز دنیا است و دارای مجوز حمل کالای خطرناک نیز می باشد. این کامیون دارای موتور پرقدرت کامینز (CUMMINS) با ۵۰۰ اسب بخار و گیربکس اتوماتیک ۱۲ سرعته ZF آلمان است.


  • بیشتر بخوانید:

اطلاعیه شرکت بهمن موتور در مورد فروش خودروهای فیدلیتی


ضمن تجهیز به قوای محرکه بی نظیر، از مشخصات و تفاوت هایی که این کامیون را متمایز کرده می توان به سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و... اشاره کرد.

کامیون های فورس نیز با دارا بودن کابین بسیار راحت و مدرن در دو مدل ۶ و ۵/۸ تن، از موتور پر قدرت و استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره‌مند است که در دو نوع خواب‌دار و بدون جای خواب تولید و آماده عرضه به بازار است.

کد خبر 451408

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =