« وبصادر » ۳۰ هزار میلیارد ریال درآمد محقق ساخت

در ماهی که گذشت، مانده سپرده گذاری‌های "وبصادر" با ثبت بیش از ۱۱ هزار و ۲۴۶ میلیارد ریال افزایش، از مبلغ ۷۵ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال به ۸۶ هزار و ۹۶۷ میلیارد ریال رسیده است.

بررسی عملکرد بانک صادرات ایران در اولین ماه فعالیتش در سال جاری نشان می دهد که حدود ۷۷ درصد از درآمد آن به‌واسطه فعالیت در سه حوزه محقق شده است.

درآمد تسهیلات
بر اساس این گزارش، بانک صادرات ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه امسال مبلغ ۳۰ هزار و ۳۶۶ میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال درآمد تسهیلات بدست آورده است. حوزه‌هایی همچون مرابحه، خرید دین و فروش اقساطی بیشترین درآمد تسهیلات به مبلغ بیش از ۲۳ هزار و ۵۱۳ میلیارد ریال را برای این بانک بورسی رقم زده است.

مانده تسهیلات
بر اساس اطلاعات موجود، مانده تسهیلات "وبصادر" در ماه گذشته از مبلغ سه هزار و ۳۱۲ میلیون میلیون ریال به سه هزار و ۳۱۶ میلیون میلیون ریال رسیده است. در کنار آن، در دوره مذکور بالغ بر ۱۸۴ هزار و ۵۲۱ میلیارد ریال تسهیلات به مشتریان بانک صادرات ایران پرداخته شده است و حدود ۱۸۰ هزار و ۹۴۲ میلیارد ریال از تسهیلات اعطایی آن وصول شده است.

مانده سپرده
در ماهی که گذشت، مانده سپرده گذاری‌های "وبصادر" با ثبت بیش از ۱۱ هزار و ۲۴۶ میلیارد ریال افزایش، از مبلغ ۷۵ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال به ۸۶ هزار و ۹۶۷ میلیارد ریال رسیده است.

سرمایه گذاری در اوراق بدهی
علاوه بر این، مانده سرمایه گذاری در اوراق بدهی این بانک بورسی با تجربه رشد پنج هزار و ۸۷۲ میلیارد ریالی از مبلغ ۸۷ هزار و ۷۵۵ میلیارد ریال به ۹۳ هزار و ۶۲۸ میلیارد ریال افزایش یافته است.


  • بیشتر بخوانید:

۲ دست انداز بزرگ بازار سرمایه ایران / پنیک در بازار سرمایه رخ می‌دهد؟


سرمایه گذاری در سهام
گفتنی است، مبلغ سرمایه گذاری در سهام در گزارش فعالیت "وبصادر" طی دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه امسال بدون تغییر نسبت به ماه قبل از آن بالغ بر ۲۲۴ هزار میلیارد ریال ثبت شده است.

مانده سپرده‌های سرمایه گذاری شده
بانک صادرات ایران در ماه گذشته توانست بیش از شش هزار و ۱۱۸ میلیون میلیون ریال سپرده جذب کند و در عین حال شش هزار و ۸۱ میلیون میلیون ریال از سپرده‌های دریافتی آن تسویه شده است. بر این اساس، مانده سپرده سرمایه گذاری شده این بانک از چهار هزار و ۲۴۷ میلیون میلیون ریال به چهار هزار و ۲۸۴ میلیون میلیون ریال رسیده است.

سود سپرده‌های سرمایه گذاری شده
مبلغ سود سپرده پرداختی بانک صادرات ایران به سپرده گذاران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه امسال بیش از ۲۰ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال محاسبه می شود.

روند معاملات
در پایان این گزارش می افزاید، ارزش سهام بانک صادرات ایران طی معاملات فروردین ماه امسال بازار سرمایه از مبلغ یک هزار و ۹۵۰ ریال به دو هزار و ۱۶۳ ریال افزایش یافته است و بدین ترتیب "وبصادر" در این ماه بازدهی حدود ۱۱ درصدی از آن سهامداران خود ساخته است. همچنین ارزش معاملات این بانک در اولین روز معاملاتی ماه گذشته بیش از ۴۴ هزار و ۵۷۵ میلیارد ریال و در آخرین روز معاملاتی بالغ بر ۹ هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال ثبت شده است.

کد خبر 451240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =