برای ساخت یک وب سایت وردپرس چقدر هزینه کنیم؟

یکی از سوالاتی که اغلب پرسیده می شود این هست که هزینه ساخت یک وب سایت وردپرس چقدر است؟ در حالی که بستر اصلی وردپرس رایگان است، هزینه یک وب سایت کاملاً به بودجه و اهداف شما بستگی دارد.

در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم که واقعا هزینه ساخت یک وب سایت وردپرس چقدر است و آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت به شما نشان می دهد که چگونه هنگام ساخت یک وب سایت از هزینه های اضافی جلوگیری کنید و هزینه را به حداقل برسانید.

برای ساخت یک وب سایت وردپرس چقدر هزینه کنیم؟

برای ساخت یک وب سایت وردپرس به چه چیزی نیاز دارید؟

بستر وردپرس برای دانلود و استفاده برای همه رایگان است و یک نرم افزار متن باز است که به شما این امکان را می دهد که آن را سفارشی کنید.

بنابراین اگر وردپرس رایگان است، پس این هزینه ها به چه علت است؟

هزینه یک سایت وردپرسی را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

· هاست وردپرس

· نام دامین

· طراحی

· پلاگین ها و افزونه ها

برای ایجاد یک سایت وردپرسی، به هاست برای ذخیره فایل های خود نیاز دارید. برنامه های میزبانی مختلفی برای انواع وب سایت ها وجود دارد. شما باید یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما و متناسب با بودجه شما باشد.

در مرحله بعد، به یک نام دامنه نیاز دارید. این نام آدرس وب سایت شما در اینترنت خواهد بود، و این نام همان چیزی است که کاربران شما در مرورگر تایپ می کنند تا به وب سایت شما برسند. در وردپرس، تعداد زیادی قالب وب سایت رایگان موجود است که می توانید از آنها استفاده کنید. با این حال، اگر چیز پیشرفته‌تر / سفارشی‌تری می‌خواهید، می‌توانید یک پریمیم خریداری کنید یا یک قالب سفارشی بسازید که البته هزینه را افزایش می‌دهد. بیش از ۵۹۰۰۰ افزونه رایگان برای وردپرس وجود دارد. ویژگی هایی مانند فرم تماس، گالری و غیره .

برای ساخت یک وب سایت وردپرس چقدر هزینه کنیم؟

بنابراین در حالی که می‌توانید یک وب‌سایت را فقط با هزینه میزبانی و دامنه بسازید، بر اساس شرایط خود، ممکن است در نهایت برای ابزارها و خدمات اضافی هزینه کنید. به همین دلیل است که اغلب افراد در یافتن هزینه واقعی یک وب سایت وردپرسی به مشکل برخورد می کنند.

برآورد هزینه واقعی ساخت سایت وردپرس با تیم هم سایت

بسته به نیاز شما، هزینه شما برای راه اندازی یک وب سایت وردپرس می تواند از ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلار تا ۳۰۰۰ دلار و حتی تا ۳۰۰۰۰ دلار یا بیشتر متغیر باشد. مهم است که بدانید چه نوع وب سایتی را می سازید، و برای آن به چه چیزی نیاز دارید، زیرا این امر مستقیماً بر هزینه شما تأثیر می گذارد.

اکنون بیایید ببینیم که هر یک از این پروژه ها چقدر هزینه دارد و چگونه می توانید از هزینه های بیش از حد لازم خودداری کنید.

هزینه طراحی وب سایت وردپرس (با بودجه کم) چقدر است؟

شما می توانید یک وب سایت وردپرس کاملا کاربردی برای خود بسازید ابتدا به یک نام دامنه و یک هاست نیاز دارید.

یک نام دامنه معمولاً ۱۴.۹۹ دلار در سال هزینه دارد و هاست معمولاً ۷.۹۹ دلار در ماه هزینه دارد. در مرحله بعد، باید وردپرس را روی هاست خود نصب کنید. پس از نصب وردپرس، می توانید با استفاده از یک قالب رایگان، طرحی را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

برای ساخت یک وب سایت وردپرس چقدر هزینه کنیم؟

به این قالب های طراحی قالب های وردپرس می گویند که ظاهر وب سایت شما را کنترل می کنند. در مرحله بعد، ممکن است بخواهید ویژگی های خاصی مانند افزودن فرم تماس، گالری عکس، اسلایدر و غیره را به وب سایت خود اضافه کنید. شما می توانید خیلی از کسب و کارها را با همین راه اندازی کنید و جالب هست که بدانید در یک تحقیق که در سال ۲۰۲۰ تیم هم سایت انجام داده بود، به این نتیجه رسید که خیلی از مدیران هتل و دندانپزشکی دوست دارند که طراحی سایت هتل و طراحی سایت دندانپزشکی خود را با وردپرس انجام بدهد.

پلاگین ها مانند برنامه ها یا افزونه هایی برای سایت وردپرس شما هستند.

افزونه های وردپرس رایگان زیادی برای اضافه کردن ویژگی های مختلف و گسترش سایت وردپرس شما وجود دارد.

هزینه ساخت سایت وردپرس (با امکانات بیشتر) چقدر است؟

هم سایت همیشه به کاربران خود توصیه می کنیم که کارهای کوچک را شروع کنند و سپس با رشد وب سایت خود، ویژگی های بیشتری اضافه کنند. به این ترتیب برای چیزی که واقعاً به آن نیاز ندارید پولی پرداخت نخواهید کرد.

با اضافه کردن ویژگی های بیشتر به وب سایت، هزینه وب سایت شما شروع به افزایش خواهد کرد.

افزونه ها و خدمات وردپرس بسیار بیشتری وجود دارد که می توانید به سایت خود اضافه کنید. هر سرویس پولی یا افزونه ای که اضافه می کنید هزینه سایت وردپرس شما را افزایش می دهد.

هزینه یک وب سایت کسب و کار کوچک با وردپرس چقدر است

بسیاری از مردم اغلب از ما می پرسند که هزینه ساخت یک وب سایت کسب و کار کوچک با وردپرس چقدر است؟ پاسخ به نیازهای کسب و کار شما و ابزارهایی که برای رشد آنلاین کسب و کار خود استفاده خواهید کرد بستگی دارد.

باید یک طرح برای وب سایت خود انتخاب کنید. می‌توانید به دنبال یک قالب وردپرس برای وب‌سایت‌های تجاری باشید یا یک تم وردپرس ریسپانسیو انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

شما می توانید یک قالب وردپرس رایگان برای طراحی حرفه ای سایت وردپرس خود انتخاب کنید. با این حال، از آنجایی که این یک وب‌سایت تجاری است، به شما توصیه می‌کنیم یک تم ممتاز خریداری کنید که به شما امکان دسترسی به پشتیبانی و به‌روزرسانی‌ها را می‌دهد.

اکنون افزونه ها و ابزارهای بیشتری وجود دارد که می خواهید از آنها استفاده کنید. ما به شما توصیه می کنیم ابتدا نسخه رایگان را امتحان کنید و ببینید آیا این کار را برای شما انجام می دهد یا خیر.

به‌عنوان یک وب‌سایت تجاری، می‌خواهید برای رشد کسب‌وکارتان پول خرج کنید. ما به شما توصیه نمی کنیم زمانی که منطقی است و توانایی پرداخت آن را دارید از خرج کردن پول خودداری کنید.

هزینه سایت وردپرس سفارشی چقدر است؟

سایت وردپرس سفارشی زمانی است که شما یک توسعه دهنده وردپرس را استخدام می کنید تا یک طراحی منحصر به فرد ایجاد کند و ویژگی های خاصی را برای آن بسازد.

برای ساخت یک وب سایت وردپرس چقدر هزینه کنیم؟

برای پشتیبانی از یک سایت وردپرس سفارشی، ممکن است بخواهید به سراغ یک ارائه دهنده میزبانی مدیریت شده وردپرس بروید. این یک محیط میزبانی مبتنی بر وردپرس است که ابزارهای توسعه‌دهنده را دارد.

علاوه بر هاست و نام دامنه خود، به توسعه دهنده وب که وب سایت شما را می سازد نیز پول پرداخت می کنید. بسته به نیاز خود، ممکن است بخواهید از چندین توسعه دهنده تم، طراحان وب و آژانس ها نقل قول دریافت کنید و یا بخواهید برای رتبه خوب و یک در گوگل و یا هر موتورجستجوگری نیاز به سئو تخصصی و یا بازاریابی و تبلیغات اینترنتی داشته باشید که هزینه جداگانه ای دارد و برای شما می تواند بار مالی دیگری را بیارد.

هزینه یک وب سایت سفارشی به نیاز، بودجه و نرخ توسعه دهنده یا آژانس دیجیتال مارکتینگ که استخدام می کنید بستگی دارد. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت با توجه به نیاز شما مشاوره های رایگان در خصوص طراحی سایت می دهد.

کد خبر 450215

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =