خبر خوش مدیرعامل «شگویا» برای سهامداران

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان گفت: این نوید را به سهامداران می‌دهم که سود شگویا نسبت به سال گذشته ۲ برابر خواهد شد.

صدای بورس- محبوبه قرمزچشمه؛ سید رضا قاسمی شهری، مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان با اشاره به عملکرد موفق در زمینه پتروشیمی به صدای بورس گفت: پتروشیمی شهید تندگویان ظرف ۳ سال گذشته هر سال نسبت به سال قبل رکورد تولید خود را ارتقا داده است به شکلی که به ظرفیت‌های اسمی نزدیک شده‌ایم. همچنین امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و در سال ۱۴۰۱ بتوانیم شگویا را یکی از سهام‌های بنیادین فرابورس کنیم.

برنامه‌های توسعه‌ای شرکت پتروشیمی شهید تندگویان

وی در ارتباط با برنامه‌های توسعه‌ای شرکت پتروشیمی شهید تندگویان گفت: احداث واحد SSP را در دست اقدام داریم. این پروژه در طول ۱۸ ماه به بهره برداری خواهد رسید که با اجرای این پروژه دست ما در تنوع محصولات باز می‌شود.

قاسمی شهری با بیان اینکه امسال یکی از سال‌های بسیار خوب از جهت سودآوری برای سهامداران خواهد بود، گفت: این نوید را به سهامداران می‌دهم که سود شگویا نسبت به سال گذشته ۲ برابر خواهد شد.

قاسمی شهری با بیان اینکه امسال یکی از سال‌های بسیار خوب از جهت سودآوری برای سهامداران خواهد بود، گفت: این نوید را به سهامداران می‌دهم که سود شگویا نسبت به سال گذشته ۲ برابر خواهد شد.


بیشتر بخوانید: جهش ۳۹ درصدی درآمد فروش " شگویا "


تحریم‌ها بر تولید و فروش پتروشیمی شهید تندگویان اثر ندارد

وی در ارتباط با تاثیر تحریم‌ها بر تولید و فروش پتروشیمی شهید تندگویان تصریح کرد: از زمانی که این شرکت راه اندازی شده، ایران در تحریم بوده و این موضوع نتوانسته بر تولید شگویا تاثیری بگذارد. از طرفی برنامه صادرات نداریم چرا که تمام تولیدات این شرکت مورد استفاده تولیدکنندگان داخلی قرار می‌گیرد.

برنامه افزایش میزان تولید و فروش شگویا

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان در ارتباط با برنامه افزایش میزان تولید و فروش شگویا گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ بر حسب منویات مقام معظم رهبری که فرمودند سال تولید، مانع زدایی و پشتیبانی است، بیش از ۸۰ جلسه تحت عنوان رفع موانع تولید برگزار کردیم. در این جلسات، مشکلات و موانع تولید شناسایی و بررسی و برای آن راهکار ارائه می‌شد.

وی بیان کرد: طی ۲ ماه آخر سال موفق شدیم واحد «شیمیایی۱ » را از ظرفیت ۸۰ درصد به ۱۰۰ درصد برسانیم و امیدواریم بتوانیم مشکلات واحد شیمیایی ۲ را برطرف کنیم و میزان تولیدات آن را به ظرفیت ۱۰۰ درصدی برسانیم.

قاسمی شهری در ارتباط با دلایل کسب مقام ناشربرتر سال ۱۴۰۰ نیز گفت: ما اولین شرکتی هستیم که در سال نخست بورسی شدن، سود سهام را از طریق سجام پرداخت کردیم و سعی کردیم تمام مسائل مالی را به شکل شفاف به موقع بر روی کدال درج کنیم.

کد خبر 450104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد حسن حیدری IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 0
    سلام وعرض ادب من سهامدار شگویا هستم سهم خوبی هست واقعا اگه سود شگویا 2برابر باشه عالی هست