۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
قیمت مرغ در ماه رمضان نوسان دارد؟

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به تولید مناسب مرغ، پیش بینی می شود که قیمت مرغ نوسانی نداشته باشد.

به گزارش صدای بورس، حبیب اسداله نژاد گفت: با توجه به جوجه ریزی صورت گرفته، مشکلی در تامین نیاز بازار بدون تزریق مرغ منجمد وجود ندارد.

به گفته او، قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده درب واحدهای مرغداری ۱۹ هزار و ۵۰۰ تا ۲۱ هزار تومان است که با این وجود نرخ مرغ گرم نباید بیش از ۳۱ هزار تومان باشد.

بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو مرغ گرم ۳۱ تا ۳۸ هزار تومان، ران مرغ ۳۱ تا ۳۸ هزار تومان، فیله مرغ ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان و سینه ۶۵ هزار تومان است.


بیشتر بخوانید: مقصر گرانی مرغ و تخم مرغ کیست؟


اسداله نژاد می‌گوید: عرضه مرغ بالاتر از قیمت مصوب گرانفروشی است و ارتباطی به تولیدکننده ندارد؛ بنابراین اتحادیه مربوطه و دستگاه‌های نظارتی مسئولیت رصد، کنترل و پایش را بر عهده دارند.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: علی رغم تاخیر در ارسال نهاده های دامی، اما دولت به تعهد خود عمل کرده است که با این وجود پیش بینی می شود که قیمت مرغ تا پایان ماه مبارک رمضان تغییری نکند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او از توزیع روزانه ۸ هزار تا ۸ هزار و ۲۰۰ تن مرغ در سطح کشور خبر داد.

بسیاری از مسئولان بر این باورند که با توجه به جوجه ریزی مناسب و تولید روزانه بیش از ۸ هزار تن مرغ کمبودی در عرضه نداریم.

کد خبر 449262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کاظم IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    1 0
    سلام وخسته نباشید قیمت باید کیلویی ۳۰ تومن باشد هم واسه من وخیلی از امسال ماکه توانایی خرید آن را نداریم زیاده زن وبچه های ما تاکی باید هسرت یه مرغ رو بکشن مگه ما مثل شما انسان نیستیم برادر ۱ساله بیکارم با درامد یارانه چجوری میشه زندگی کرد دیگه واقعا بریدم
    • لاری باز IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      0 0
      داداش همه مثل همدیگه ایم منم با ۱۸ سال سابقه مثل آب خوردن بیکار شدم .با این مخارج فعلی و دیگه موندم چه کنم.خدا گواه که سالم کار کردم ولی ایکاش از روز اول بدنبال درس نمیرفتم وکار آزاد میکردم.چه میشه کرد.هرروز حالمون بدتر از روزه فبله.
  • ناشناس IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 0
    با گرونی گوشت مرغ وتخم مرغ قند شکر کی روزه میگره گناه شم گردن سود جویان و مسولینی که فقط حرف شعار میدن
  • محمد جواد IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 1
    با نظر اقای کاظم موافقم