در بازار ارزهای دیجیتال و فارکس ترید کنیم؟

ترید و معامله در بازار ارزهای دیجیتال و فارکس یکی از بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا و آسان بوده و اگر بتوانید آن را به خوبی یاد بگیرید و انجام دهید، حتی کسب درآمدهای میلیاردی نیز از آن شدنی است.

معامله گری مزایای بسیار زیادی دارد. از جمله موارد زیر:

  • نیازی به حضور فیزیکی شما در دفتر کار نیست و می توانید با یک لپ تاپ در مکان های مختلف کسب درآمد داشته باشید.
  • رئیس خودتان هستید و نیازی نیست برای کسی کار کنید.
  • سوددهی سریع و پربازدهی (در صورت انجام کارها به صورت صحیح) خواهید داشت.
  • کسب و کار شما، ساعات کاری خاصی ندارد و اگر نمی توانید صبح زود از خواب بیدار شوید، لنگ ظهر هم می توان کار کرد. یا اگر ظهر کار داشتید، شب کار می کنید. ساعات کاری شما کاملا منعطف بوده و کلید آن در دست خودتان است.

و مهم ترین مزیت سرمایه گذاری در بازارهای خارجی آن است که:

  • درآمد دلاری خواهید داشت و در این آشفته بازار اقتصاد، نیازی نیست تا نگران تورم و گرانی باشید. ارزش پول های دریافتی شما، معادل تورم بالا خواهد رفت و گرانی تا حد بسیار زیادی معنای خود را از دست می دهد.

اما انجام هر کاری، داستان های مربوط به خود را دارد. باید آن را یاد بگیرید و با معایبش نیز کنار بیایید. درست است، معایب. در اغلب مواقع، بیشتر کارهایی که انجام می دهیم، علاوه بر مزایایی که دارند، دارای معایبی نیز هستند و کسب و کار سرمایه گذاری و تریدینگ نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

پس باید چه کار کرد؟

همانطور که گفتیم معامله گری مزایا و صد البته معایب زیادی دارد. البته باید در نظر بگیرید که مزایایی که دارد و سودی که از آن حاصل می شود بسیار بیشتر و وسیع تر از معایبی است که دارد. پس چیزی نیست که بخواهیم از آن دل بکنیم.

به همین علت پیشنهاد می شود که توصیه های زیر را حتما رعایت کنید تا یک ترید پرسود و عالی داشته باشید.

  1. قبل از شروع، به خوبی آموزش ببینید (آموزش خصوصی تحلیل تکنیکال آکادمی آموزکس) و به اصطلاح، همینطور الکی دل را به دریا نزنید به این امید که سودهای بزرگ کسب کنید. باید در نظر داشته باشید که بازارهای مالی توسط سرمایه گذاران بزرگ ایجاد شده تا مسبب ضرر سرمایه گذاران کوچک شوند و بدین ترتیب سودهای کلان به جیب بزنند. پس نباید به گونه ای کار کنید که گیر توطئه وال ها یا سرمایه گذاران بزرگ بیفتید.
  2. در همان اول راه به دنبال رفتن راه صدساله در یک شب نباشید. اینگونه نباشد که بگویید، همین امروز و امشب، باید یک سود خیلی بزرگ بردارم. طمع متعارف برای کسب سودهای معمول خوب است. اما طمع داشتن برای کسب سودهای بزرگ در اوایل راه و تلاش برای پیمودن راهی طولانی در زمانی مختصر، در نهایت چیزی جز ضررهای هنگفت برای شما نخواهد داشت.
  3. نیازی نیست به تنهایی وارد بازار ترید شوید. می توانید از دانش و همراهی کسانی که در این عرصه گام نهاده، مسیر را پیموده و با آزمون و خطا، خم و چم راه را یاد گرفته اند نیز کمک بگیرید. بدین ترتیب می توانید هم در مدت زمان کوتاهی سودهای بیشتر کسب کنید و هم اینکه ریسک و احتمال زیان به شدت کاهش پیدا می کند. به همین علت است که ما پیشنهاد می کنیم که از بهترین کانال سیگنال vip فارکس و فیوچرز استفاده داشته باشید.

 در بازار ارزهای دیجیتال و فارکس ترید کنیم؟

بهترین کانال های سیگنال vip فارکس و فیوچرز

چنین کانال هایی توسط کسانی اداره می شود که سال ها در این صنعت سوخت داده و اکنون دستاوردهای خود را با اعضای ویژه، به اشتراک می گذارند.

قبل از انتخاب کانال سیگنال فارکس و فیوچرز دقت کنید!

هر کسی که قصد آموزش، کوچینگ یا سیگنال دهی دارد، بلد راه نیست و برخی از سودجویان و کلاهبرداران، به این علت که خودشان نتوانسته در بازارهای مالی، برج و بارویی دست و پا کنند، به سمت فروش دوره های آموزش فیک و بدون پشتوانه علمی، تجربی، تخصصی یا ارائه سیگنال های غیرمطمئن روی آورده تا بلکه بتوانند از این راه امرار معاش کنند و بدین ترتیب از آب گل آلود ماهی بگیرند.

به همین علت است که در ادامه قصد داریم مهم ترین نکات، برای حضور داشتن در بهترین کانال سیگنال فارکس فیوچرز را ارائه داده تا قبل از استفاده از خدمات و محصولات افراد فعال در این صنعت، آن ها را با معیارهای گفته شده محک زده و سپس اگر از عهده امتحان پس آمدند، از آن ها محصولات آموزشی یا خدمات دریافت سیگنال دریافت کنید.

مدیران کانال vip فارکس و فیوچرز کاربلد باشند

اولین نکته ای که حتما می بایست در نظر بگیرید آن است که از بین کانال های سیگنال vip فارکس و فیوچرز کانالی نتیجه دهی بالاتری دارد که سازندگان آن این راه را رفته و با زیر و بم صنعت ترید در بازارهای مالی آشنایی داشته باشند تا در نهایت سیگنال هایی سودمند با ریسک پایین ارائه دهند.

پشتیبانی کانال سیگنال فارکس و فیوچرز

ممکن است که برخی از دوستان تریدر، نیاز به پشتیبانی داشته باشند یا نیاز به مطرح کردن سوالاتی باشد. در چنین زمان هایی است که آپشن پشتیبانی کانال های سیگنال vip فارکس و فیوچرز برجسته شده و خودنمایی می کند. پس کانالی را می توان بهترین کانال سیگنال VIP فارکس و فیوچرز دانست که دارای پشتیبانی در دسترس باشد.

البته فقط داشتن پشتیبانی نیز یک مزیت محسوب نمی شود. باید اپراتورهای پشتیبانی، کاربلد و حرفه ای باشند تا بهترین مشاوره ها و راهنمایی ها را ارائه دهند.

سیگنال های کانال vip تضمینی هستند؟

یکی دیگر از مباحث مهم ضمانت است. شما باید بدانید که سیگنال های دریافت شده کانال مد نظر تضمین سود دهی دارند یا خیر. چون در بحث تریدینگ، یک سر سود و یک سر ضرر است و اگر سیگنالی سودآور نبود باعث ضرر مالی شما می شود و علاوه بر حق عضویتی که پرداخت کرده اید، سرمایه خود را نیز از دست می دهید.

در ایران تنها کانال سیگنال فارکس و فیوچرزی که سوددهی بالای 1000 پیپ در ماه کانالش را تضمین کرده است کانال vip آکادمی آموزکس است! شما می توانید شرایط کامل تصمین سوددهی کانال را با کلیک بر روی ( شرایط و قوانین کانال سیگنال تضمینی فارکس و فیوچرز آموزکس ) بخوانید.

نتایج قبلی از مشتریان قبلی

بهتر است از خدمات کانال های سیگنال vip فارکس و فیوچرزی استفاده کنید که نتیجه بخشی بالایی داشته و طیف بزرگی از مشتریان خود را به سود رسانده اند. می توانید قبل از عضویت در چنین کانال هایی بررسی کرده که آیا مشتریان قبلی این کانال، سودهای خوبی کسب کرده اند یا خیر. سیگنال های ارائه شده در این کانال، نتیجه ای به دنبال داشته یا خیر و اگر دیدید که مشتریان قبلی رضایت داشته و سودهای مناسبی کسب کرده اند شما هم می توانید در این کانال عضو شوید.

کد خبر 449054

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =