قرعه‌کشی خودرو حذف می‌شود؟

وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به تربت حیدریه از چند واحد صنعتی بازدید کرد و گفت: در جهت رفع مشکلات این واحدهای صنعتی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش صدای بورس، سید رضا فاطمی امین روز شنبه در حاشیه نشست با فعالان حوزه صنعت، معدن و اتحادیه‌های صنفی شهرستان‌های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون در بحث سرمایه در گردش اقدامات خوبی انجام شده است و با استفاده از همه توان محیط کسب و کار را برای فعالان اقتصادی تبدیل به فضایی آرام و با ثبات خواهیم کرد.

وی افزود: در سفر امروز به تربت حیدریه از چند واحد صنعتی بازدید شد که در جهت رفع مشکلات آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

اظهارات مهم وزیر صمت در خصوص محیط‌های کسب و کار

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: همه مواد زنجیره فولاد از سنگ آهن، کنسانتره، گندله و شمش در بورس کالا ارائه می‌شود و برای تأمین خوراک و واحدهای این منطقه تلاش خواهیم کرد تا ظرفیت‌های لازم فراهم شود.


بیشتر بخوانید: با آزادسازی واردات، تکلیف خودروهای متروکه در گمرک چه خواهد شد؟


فاطمی امین در بخش دیگری از سخنانش پیرامون مشکلات حوزه خودرو گفت: در شرایط کنونی تعداد خودروهای تولید شده با تقاضای بازار همخوانی ندارد که با افزایش تولید و واردات این فاصله پر خواهد شد و به تدریج روال قرعه کشی حذف می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، وزیر صنعت، معدن و تجارت دیروز شنبه ۲۸ اسفند وارد تربت حیدریه شد و از کارخانه فولاد ماهان سپهر البرز تربت حیدریه، ناحیه صنعتی زاوه و طرح صنعتی فولاد پروان شهرستان مه ولات بازدید و مشکلات این پروژه‌ها را بررسی کرد.

کد خبر 449009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =