پایان پذیره نویسی افزایش سرمایه سرخابی ها/ پرسپولیسی ها مراقب باشید

پذیره نویسی افزایش سرمایه سرخابی ها به پایان رسید. ‌

به گزارش صدای بورس، حسین قربانزاده در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: پذیره نویسی افزایش سرمایه سرخابی‌ها امروز به پایان رسید. ایستگاه دیگری در مسیر حکمرانی مطلوب باشگاه های استقلال و پرسپولیس با موفقیت طی شد.

بر اساس این گزارش، پذیره‌نویسی تعداد یک میلیارد و ۲۳۶ میلیون و ۹۹ هزار و ۶۵۶ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) در نماد معاملاتی (استقلالح ۱) و تعداد یک میلیارد و ۳۴ میلیون و ۸۴۰ هزار و ۵۶۷ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) در نماد معاملاتی (پرسپولیسح ۱) ناشی از سلب حق‌تقدم به روش ثبت سفارش در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس ایران، از ۱۵ اسفندماه آغاز شده بود.


بیشتر بخوانید: سال آینده، اوضاع بورس بهتر می‌شود


بررسی های صدای بورس از بورسی شدن پرسپولیس و استقلال نشان می دهد تمام کارشناسان بورسی، رییس سازمان بورس، مدیرعامل فرابورس به طرفداران این تیم برای خرید سهام این تیم هشدار می دهند.

منبع: ایسنا

کد خبر 449004

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • سهام سرخابی‌ها کِی به دستشان می‌رسد؟

    سهام سرخابی‌ها کِی به دستشان می‌رسد؟

    در حالی که ۳۵۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان منابع حاصل از پذیره نویسی عاید باشگاه پرسپولیس و ۳۵۹ میلیارد تومان عاید باشگاه استقلال شده است و این پول در حساب باشگاه‌ها قرار دارد، همچنان سرخابی‌ها تا زمان تشکیل کمیته اجازه استفاده از این پول را ندارند.

  • پول واریزی سهام پرسپولیسی ها یک مشکل دارد

    پول واریزی سهام پرسپولیسی ها یک مشکل دارد

    باشگاه پرسپولیس برای استفاده از ۳۵۰ میلیارد تومانی که از طریق بورس به حساب این باشگاه واریز شده یک مشکل دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =