سبزی پلو با ماهی شب عید چقدر هزینه دارد؟

سبزی پلو با ماهی معمولا یک غذای محبوب و مرسوم شب عید برای ایرانیان است. اما برای این غذای محبوب دقیقا چقدر باید هزینه کرد؟

به گزارش صدای بورس، بر اساس مشاهدات میدانی از برخی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو ماهی قزل آلا ۱۷۰ تا ۱۸۰ هزار تومان، ماهی سفید دریایی ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان، سنگسر حدود ۲۰۰ هزار تومان و سرخو و شیر حدود ۳۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر کیلو سبزی نیز در میوه فروشی‌های سطح شهر ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان، قیمت هر کیلو برنج ایرانی درجه یک ۶۰ تا ۹۰ هزار تومان و برنج خارجی ۳۰ تا ۳۵ هزار تومان است.

گفتنی است قیمت‌های ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق بیشتر یا کمتر باشد.


بیشتربخوانید:اکونومیست چه پیش بینی از آینده اقتصاد ایران دارد؟


در میادین میوه و تره بار نیز قیمت هر کیلو ماهی سفید ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان، شوریده ۱۵۰ هزار تومان، شیر ۱۲۰ تا ۱۴۰ هزار تومان، کپور پرورشی ۴۹ هزار تومان، سنگسر طلایی ۹۹ هزار تومان، هامور ۱۱۵ هزار تومان، قزل آلای ویژه ۸۲ هزار تومان، قزل آلای معمولی ۷۴ هزار و ۸۰۰ تومان و کفال ۸۵ هزار تومان است.

به گزارش ایسنا، قیمت هر کیلو سبزی در میادین میوه و تره بار ۸۸۰۰ تومان، هر کیلو برنج ایرانی دم سیاه، طارم و هاشمی ۶۵ هزار تومان و هر کیلو برنج خارجی ۱۲هزار و ٥٠٠ تومان تا ۲۵ هزار تومان است.

این یعنی حداقل قیمت تمام شده برای یک سبزی پلو با ماهی ۴ نفره ۱۰۰ هزار تومان و حداکثر قیمت آن ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است که البته این قیمت‌ها ممکن است بسته به نوع و تعداد ماهی، نوع و میزان برنج و سبزی و مخلفات کمتر یا بیشتر هم باشد.

کد خبر 448994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =