اعلام قیمت میوه‌های تنظیم بازاری

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: در سراسر کشور نرخ میوه‌های تنظیم بازاری توسط استانداران به عنوان روسای کارگروه تنظیم بازار استانی اعلام می‌شود.

به گزارش صدای بورس، اسماعیل قادری‌فر، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران افزود: در شهر تهران نرخ میوه در سامانه‌های توزیع هوشمند بر اساس نرخ روز میادین میوه و تره بار سطح شهر تعیین و درب منازل مردم توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهارکرد: بر این اساس نرخ هر کیلوگرم سیب زرد ۱۴۰۰۰ تومان، سیب قرمز ۱۳۰۰۰ تومان و پرتقال ۱۱ هزار تومان است که در سامانه‌های هوشمندی نظیر بازرگام و اسنپ فود با همین نرخ توزیع می‌شود.

قادری فر اضافه کرد: در سایر استان‌ها سامانه‌های هوشمند هم براساس نرخ تنظیم بازار همان استان توزیع می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: کیفیت میوه‌های که به صورت هوشمند توزیع می‌شوند، مناسب است و به صورت رایگان درب منزل افراد تحویل داده می‌شود.


بیشتر بخوانید:

میوه‌های تنظیم بازاری چند؟


وی تصریح کرد: نرخ میوه‌های تنظیم بازاری شب عید در استان‌ها نیز توسط استانداران تعیین می‌شود، نرخ این محصولات حداقل ۵ تا ۱۵ درصد زیر نرخ میانگین خرده فروشی آن استان است.

قادری فر گفت: قصد ما از توزیع میوه شب عید تنظیم بازار است و یک کالایی را به مقداری نیاز ذخیره کرده‌ایم تا از ایجاد هرج و مرج در بازار جلوگیری شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: میوه‌های تنظیم بازاری توزیع شده در سراسر کشور و همچنین سامانه‌های هوشمند کیفیت بالایی دارد و در صورتی که مردم از کیفیت محصول راضی نباشند، می‌توانند محصولات خریداری شده را عودت دهند.

وی اظهارکرد: عرضه میوه‌های سیب و پرتقال تنظیم بازاری آغاز شده است و توزیع آنها تا ۱۳ فرودین ماه ادامه دارد.

به گزارش گسترش نیوز، قادری فر گفت: زمان ارسال میوه‌های تنظیم بازاری توسط سامانه‌های هوشند حداکثر ۲۴ ساعته است که درب منزل افراد تحویل داده می‌شود.

کد خبر 448939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =