افزایش۱۰ برابری سقف خرید سهام سرخابی‌ها

امروز ۲۸ اسفند سقف خرید سهام استقلال و پرسپولیس برای اشخاص حقیقی از ۳۰۰ هزارتومان به سه میلیون تومان برای هر باشگاه افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش صدای بورس، پذیره‌نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق‌تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس در حالی روز یکشنبه (۱۵ اسفند) به‌ترتیب در قیمت‌های ۲,۹۱۰ ریال و ۳,۳۸۷ ریال آغاز شده است که سرمایه‌گذاران قادر بودند برای سهام استقلال حداکثر ۱۰۳۰ و برای پرسپولیس حداکثر ۸۸۵ سهم خرید کنند.


بیشتر بخوانید:

آبی و قرمزها، ۲۲۷و ۲۶۲ میلیارد فروختند


این در حالی است که سقف خرید اشخاص حقیقی از امروز(شنبه ۲۸ اسفندماه) از ۳۰۰ هزارتومان به سه میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش تسنیم، شایان ذکر است مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران روز ۲۴ اسفند هم اعلام کرد: پیرو اطلاعیه شماره ۳۶۱۷/الف/۰۰ مورخ ۲۳/۱۲/۱۴۰۰ این شرکت در خصوص تغییر محدودیت‌های خرید در پذیره‌نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق‌تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) و فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام)، از امروز(سه‌شنبه) حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط تمامی اشخاص حقوقی و سبد اشخاص حقیقی در نماد معاملاتی «استقلالح» ۱۰۳,۰۰۰,۰۰۰ سهم و در نماد معاملاتی «پرسپولیسح» ۸۸,۵۰۰,۰۰۰ سهم می‌باشد.

کد خبر 448920

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • سهام سرخابی‌ها کِی به دستشان می‌رسد؟

    سهام سرخابی‌ها کِی به دستشان می‌رسد؟

    در حالی که ۳۵۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان منابع حاصل از پذیره نویسی عاید باشگاه پرسپولیس و ۳۵۹ میلیارد تومان عاید باشگاه استقلال شده است و این پول در حساب باشگاه‌ها قرار دارد، همچنان سرخابی‌ها تا زمان تشکیل کمیته اجازه استفاده از این پول را ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =