ایران قیمت رسمی فروش نفت را برای آسیایی‌ها افزایش داد

شرکت ملی نفت ایران قیمت رسمی فروش انواع نفت خام صادراتی برای عرضه به مشتریان آسیایی را در ماه آوریل (فروردین‌ماه - اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱) افزایش داد.

به گزارش صدای بورس، مدیریت امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران قیمت نفت خام سبک، نفت خام سنگین و فروزان را برای فروش در ماه آوریل به ترتیب ۴.۷۰، ۳.۶۵ و ۳.۷۵ دلار بالاتر از میانگین قیمت نفت عمان/دبی قیمت‌گذاری کرده است.

قیمت هر بشکه نفت خام سبک ایران برای فروش در ماه آوریل ۲ دلار و ۵ سنت، نفت خام سنگین ایران یک دلار و ۹۵ سنت و قیمت نفت خام فروزان ۲ دلار و ۵ سنت بیشتر از ماه مارس (اسفند – فروردین) است.


بیشتربخوانید:با کنار رفتن تحریم‌ها، کدام حوزه رونق می‌گیرد؟


طبق اعلام وزارت نفت، میانگین قیمت نفت خام عمان/دبی، قیمت پایه نفت خام در غرب آسیاست.

ایران قیمت رسمی فروش نفت را برای آسیایی‌ها افزایش داد

ایران قیمت فروش نفت خام سبک، سنگین، فروزان و سروش را در بازار شمال غرب اروپا، مدیترانه و آفریقای جنوبی پایین‌تر از برنت قیمت‌گذاری کرده است.

تولید نفت ایران بر اساس تازه‌ترین گزارش دبیرخانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) که دیروز (سه‌شنبه، ۲۴ اسفندماه) منتشر شد، در ماه فوریه ۴۴ هزار بشکه افزایش یافت و به ۲ میلیون و ۵۴۶ هزار بشکه نفت خام رسیده است.

به گزارش خبرآنلاین،شرکت سعودی آرامکو هم پیش‌تر اعلام کرده بود قیمت رسمی فروش نفت خام سبک خود برای عرضه به مشتریان آسیایی در ماه آوریل را افزایش داده است.

کد خبر 448868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =